10 Reacties

2 jaar geleden

Ik volg even, want we zitten met hetzelfde.. weten ook nie hoe dit komt, is nu al bijna 4weken dat dit zo gaat. Telkens rond hetzelfde uur wakker, tss 24u en 2u😓 alles geprobeerd en uiteindelijk moeten we terug flesje geven en valt ze weer in slaap... sliep ook al snel door maar nu elke nacht terug wakker, begint beetje op ons te wegen nu!

2 jaar geleden

Hier ook! Onze dochter (bijna 7 maanden) slaapt al vanaf 5 maanden door, maar nu ineens toch 2x wakker snachts. We denken dat er een tandje doorkomt, dus hopen dat ze snel weer gaat doorslapen… ik probeer niet elke keer een fles te geven, anders ben ik bang dat ze daar aan gaat wennen

2 jaar geleden

Ik denk slaapregressie. Mijn zoontje wordt sinds 2 nachten huilend wakker en slaapt pas na een flesje.

2 jaar geleden

Hier ook rond 3/4 u. Ik geef hem dan zijn speen, aai over zijn bol en zeg niks. Hij slaapt dan 9 van de 10x weer verder daarna

2 jaar geleden

Hier ook. Meerdere keren lopen voor het tutje en tegen 4/5u echt 'wakker': geluiden maken, rollen in bed etc. Meestal slaapt ze na een tijd weer verder in ons bed, maar gisternacht lukte dit vanaf 5u niet meer en zijn we maar opgestaan. Bleek ze ook heel erge honger te hebben.

2 jaar geleden

Hier nu ook paar nachten achter elkaar dst ze rond n uur of 3 wakker wordt en met dr speen/spenen gaat spelen en loopt te draaien en te woelen in bed🤦🏻‍♀️.. probeer haar dan dr speen in dr mond te laten houden, maar uiteindelijk valt ze niet meer in slaap na 20 min worstelen of langer en gaat ze huilen😑 enige wat dan helpt is n flesje.. helaas accepteert mevrouw alleen volledige flesjes (al met minder CC geprobeerd maar dan gaat ze huilen)😑 dus nu hele eetritme verstoord en zit ze ook eigenlijk aan te veel flesvoeding😑....

2 jaar geleden

Is toch niet zo raar dat ze met periodes nog eens een klein flesje willen snachts. Ze ontwikkelen zich snel, kost ook energie. En wij hebben snachts ook wel eens dorst :) zeker als het maar 1 keer is, lekker aan toe geven. Genoeg baby’s die nog meerdere keren wakker worden snachts.

2 jaar geleden

Hier exact hetzelfde. Sliep sinds 5 maanden hele nachten door en nu ineens zijn zowel de dagslaapjes als nachtslaap ingewikkeld. Wilt ook ineens weer een volledige nachtfles. Wij gaan er in mee, ze zal het nodig hebben met alle ontwikkelingen die gebeuren. Daarnaast ook tandjes door gekomen sinds eergisteren.

2 jaar geleden

Reactie op Izzy94

Hier ook. Meerdere keren lopen voor het tutje en tegen 4/5u echt 'wakker': ...
Dit hebben wij ook! Slaapt eigenlijk bijna iedere nacht bij ons in bed vanaf een uur of 04:00…

2 jaar geleden

Hier ook 1x wakker in de nacht voor een fles. Daarna is het wel weer verder slapen gelukkig. Hier komen tandjes door en op moment is ze ook weer erg verkouden. Denk dat t daar ook aan ligt😬