6 Reacties

3 jaar geleden

Volgens mij vanwege de ingrediënten die erin zitten: Ik maakte altijd zelf ook verse hapjes die kun je natuurlijk wel invriezen

3 jaar geleden

Olvarit adviseert het om dit niet te doen ivm de smaak en structuur die kan gaan veranderen maar ik snap je Helemaal! Wij hebben potjes meegenomen uit Duitsland (veel goedkoper en dezelfde inhoud en vaak nog bio ook nog!) Maar onze dochter kan nooit in 24 uur 125-175 gram opeten! Dus voor de oefenhapjes maak ik nog zelf wat hapjes en vries deze in en dan als ze de smaak goed kent dan gaan we kijken of ze meer dan de hoeveelheid wil dan dat we nu geven (bloemkool is hier te en enorme hit! Ze was net zo boos dat t op was en ze had 8 lepels helemaal weggewerkt!) Misschien kunnen we dan dit op de dagen dat we thuis zijn wat vaker hapjes geven dan 1 a 2x per dag.

3 jaar geleden

Mogen idd niet ingevroren worden!

3 jaar geleden

Mag tot 48 uur?

3 jaar geleden

Mag tot 48 uur?
Ik zie indd dat deze 48uur mogen. Had laatst een ander merk waarschijnlijk die 24u mee mocht🤓

3 jaar geleden

De groente potjes kan je 48 uur bewaren alleen de fruithapjes 24. Maar invriezen kan niet. Dit heeft te maken met de bereiding van de potjes. Het is wss zo dat de ingrediënten al een eerder zijn in gevroren tbv de productie van de potjes