13 Reacties

2 jaar geleden

Wat ben je toch een mooi mens, Romy 💕

2 jaar geleden

Mooi verwoord! En klopt helemaal ❤️

2 jaar geleden

Bedankt voor je openheid!! ❤️ Zo belangrijk! En inderdaad het is een mega heftige tijd, maar probeer door te zetten en elkaar te blijven opzoeken. Elke dag nog even een kus, een knuffel, een hand op je schouder zodat je bij elkaar voelt dat je gezien wordt.

2 jaar geleden

Zo waar! Prachtig als het zo lukt je gevoel te verwoorden. Heel mooi beschreven. Ik ken je niet maar ik wil je een dikke knuffel geven. Als jij en je vriend nu zo bewust voor elkaar kiezen dan komen jullie er wel! Hard work pays off, ook in de liefde! ♥️

2 jaar geleden

Reactie op ROF

Wat ben je toch een mooi mens, Romy 💕
♥️🙏 Dankjewel, jij ook!

2 jaar geleden

Wat fijn om je horen dat het nu beyer met jullie gaat!!♥️ Helemaal mee eens: communication is key!

2 jaar geleden

Prachtig verwoord en heel herkenbaar! Het krijgen van een kind kan een zware wissel op je relatie trekken. Blijven praten is essentieel. Maar niet makkelijk!

2 jaar geleden

Zo mooi! Dat is wat liefde is; echt naar jezelf durven te kijken en daar kritisch op kunnen zijn. Jezelf echt empathisch opstellen. 🧡 fijn dat jullie elkaar (en jezelf) weer teruggevonden hebben.

2 jaar geleden

Mooi verwoord zeg! ❤

2 jaar geleden

Wauw! ❤️

2 jaar geleden

Dikke knuffel voor jou lieve Romy! Ik lees vaak je topics en heb dikke respect voor jou 😘

2 jaar geleden

Heel herkenbaar dit!😅

2 jaar geleden

Dapper dat je dit deelt, lijkt net alsof het van je telefoon notities (die je gebruikt als dagboek) afkomstig van is. Zo oprecht!