9 Reacties

één jaar geleden

Ze is ineens heel schrikkerig. Snuit ik mijn neus gaat ze huilen. Heb ook t idee verlatingsangst

één jaar geleden

Er kan van alles zijn met die kleintjes 😅 ik leg me er gewoon bij neer dat ze de ene keer wat beter of slechter slapen dan een andere keer

één jaar geleden

Alsof je ons verhaal verteld. Wij zijn helemaal naar de klote met hoogspanning af en toe tot gevolg. Het niet aan willen leren van nieuwe gewoontes. Gewoon zelf in der eigen bed willen laten slapen. Ik blijf het proberen haar slapend wel in weer naar bed te brengen als ik niet twijfel of ze iets anders zou 'mankeren'. De gedachten waar ik aan van houd is: "ze doet dit om ons dwars te zitten, ze heeft onze liefde en aandacht nu even extra nodig om op te groeien". Normaal zijn wij ook wel van het even laten huilen. Dat doen we nu niet omdat dit echt niet werkt nu. Het is meer hysterie dan huilen. Ik heb er vertrouwen in dat dit ook weer overgaat..... tot de volgende sprong of regressie hahahahaha

één jaar geleden

Oh en die van ons is van 7 september. Maar denk wel dat dit al de 15maanden regressie is.. want de sprong9 was volgensmij wel voorbij. Denk ik.

één jaar geleden

Reactie op Baby2301

Alsof je ons verhaal verteld. Wij zijn helemaal naar de klote met hoogspann ...
Poehhh pittig hoor, Klopt ze doen het ook niet om jou te pesten. Eb hebben nu indd je liefde nodig. Maar ik heb soms t gevoel dat ik op ben. 4 weken lang drama iedere avond. 3 avonden verspreid ging het goed. En toen de sprong op zijn eind was paar dagen rustig. En toen begon het weer pfff. iedere avond weer een huilende nee krijsende dreumes als je haar in bed legt. Hou je haar in bed krijst ze. Neem ik haar op schoot om rustig te worden. Overstrekt ze en krijst. Je weet gewoon niet zo goed meer wat je moet doen?. Ben gewoon bang dat dit blijft omdat wij er nu weken in zitten. Iedere avond weer raak ik gespannen omdat ik denk daar gaan we straks weer. Normaal leg ik haar op bed en sliep ze heel snel. Vind dit ook zo zielig voor haar. Ze is zo niet zichzelf. Hoe is t nu met jullie kindje? nog steeds het zelfde of verbetering?

één jaar geleden

Reactie op kkeller

Er kan van alles zijn met die kleintjes 😅 ik leg me er gewoon bij neer dat ...
Zo stond ik er ook altijd in, En natuurlijk nog steeds wel. Alleen zitten er nu al zoveel weken in dat het af en toe moeilijk is. En bang ben dat dit niet meer goed komt

één jaar geleden

Poehhh pittig hoor, Klopt ze doen het ook niet om jou te pesten. Eb hebben ...
Ze heeft het hier zover gekregen dat ze 2 avonden bij mij heeft geslapen. Mijn man was werken en ik moest ook echt gaan slapen voor werk de andere dag. Volgens mij heb ik nu een nog groter gecreëerd. Vanavond gaan we het anders proberen. In bed. Troosten in bed of even kroelen weet ik nog niet... Als ze stil is gelijk weer in bed. En dan het laten huilen verlengen tot ze gaat slapen hahahah. Als ik jet type zie ik alweer voor me dat ik tot 2300 uur bezig ga zijn. Maar heb goede hoop. Zal vast niet goed gaan meteen maar ik ga nu voor een weekend 'doorzetten'. Anders kan ze maandag altijd nog in de zak mee naar spanje ;)

één jaar geleden

Wij hebben hier hetzelfde! Gekomen na de laatste vaccinatie.. word opeens snachts wakker en moeilijk in slaap te krijgen kan soms wel 2 uur duren. Eerst laten we haar huilen maar we merken dat ze het wel 2/3 uur zo kan volhouden.. we doen dan een klein flesje en valt dan in slaap. Ook als we de kamer verlaten gaat ze ook huilen en komt weer omhoog staan aan het bed.. het is allemaal wat, soms ben ik er ook helemaal klaar mee maar met wat ik ook lees soms moeten we het maar accepteren en hopen dat het een fase is en dat het een keer beter gaat worden

één jaar geleden

Reactie op Jijsje

Wij hebben hier hetzelfde! Gekomen na de laatste vaccinatie.. word opeens s ...
Oooh echt joh, Mijn dochter heeft haar vaccinatie een maand geleden gehad. Ze zat toen al in sprong 9. Maar zou dit ook kunnen komen door die vaccinatie? Poehhh zwaar hoor 2 tot 3 uren. Hier vanavond ook weer 2 uren. Als ik weg loop dan begint ze meteen te huilen. Bekaf maar niet slapen zo sneu