Mijn dochter komt net uit sprong 9 wat echt heftig was. Hebben 4 weken lang een krijsende dreumes gehad bij t inslapen avond. Was niet op bed te krijgen. Dus namen haar maar weer mee na beneden of op ons bed. Tot zij moe genoeg was of in slaap viel. Dan legde ik haar weer op bed. Het ging een dag of 4 goed. Inslapen ging goed. Zij was veel relaxter. Nachten werden rustig. Niet paar keer per nacht eruit moeten voor een huilende dreumes. Maar nu begint het opnieuw maar lijkt wel erger. Ze huilt meteen bij t op bed leggen. Staat op en begin heeeel hard te huilen. Als je haar uiteindelijk pakt blijft ze nog huilen. Dus slapen nu ook al 4 avonden met haar in bed wat ik liever niet heb. Vind dat spannend en slaap zelf dan heel slecht. Als zij diep slaapt breng ik haar weg. Maar is nu al 2 keer wakker geworden om 00:00 krijsen. Dus weer mee op bed en later terug leggen. Daarna slaapt ze rustig. Ze is ook ziek door 14 maanden prikjes.
Ochtend en middag slaapt ze prima. Dan leg je haar neer en slaapt snel. Maar avond drama. Kan dit ook een slaapassociatie met bij ons in bed nemen of mee na beneden?. Vorige prongen deden wij dat soms ook en na de sprong was t weer normaal zoals altijd. Ik ben echt bekaf van die heftige sprong. Maar beginnen nu weer opnieuw pffff. Kan dit door 1 van deze punten komen?. Weet niet of ze nu ziek is van die prikjes of griep. Ik ben ook ziek. Mijn dochter word 13 dec 15 maanden. Maar hoe zit dat want was 1 sep uitregekend. Zou ze nu dan in de 15 maanden slaap regressie kunnen zitten?. Sorry lang verhaal