Gisteren een dagje stappen, veel gedaan, baby werd bijgehouden door mijn zus in buggy. Daarna naar shoppingcentrum en omdat ik mijn kind veel bewegingsvrijheid geef thuis en zag dat hij buggy echt beu was, en begonnte wenen vanaf ik hem erin stak heb ik hem in de shoppingcentrum laten kruipen. Er is niet echt een zone, maar er was zo in het midden een boekhoekje waar je kan zitten maar baby blijft daar niet en ging de zone af en toe uit. Hij stopt voor het moment niet echt meer dinges in zijn mond, als hij iets vind komt hij het mij geven en ik kijk echt de hele tijd naar hem. Hij was zo blij dat hij beetje mocht kruipen en stond recht aan de poefjes. Nadat hij gekropen heeft ben ik zijn handjes en voeten gaan wassen en heb ik hem een andere outfit aangedaan want het was wel echt vuil. Een nicht van me zei me op dat moment dat een kind bvb. In Amerika voor zo een redenen afgepakt kunnen worden. Ze vond het ook niet logisch dat ik thuis alles desinfecteer, goed kuis en geen schoenen toelaat in het salon waar ik zeker in kan terugkomen en dan buiten hem vrij laat. Ik had iets van jah in de zandbak in een park laat ik hem ook spelen en jah er zijn daar ook peuken, ... maar ik weet dat ik de hele tijd kijk naar hem en ter plaatse nadien was. Ik kan nu ook moeilijk met constante commentaar van iedereen.