15 Reacties

茅茅n jaar geleden

Misschien een fleece vestje?

茅茅n jaar geleden

joha of engel wolfleece vind ik fijn. Ik zet m ook in t ielmpak in de waggie want dat is totaal niet bol

茅茅n jaar geleden

Kachel aan in de auto? 馃き

茅茅n jaar geleden

Ik heb de jas open gedaan en tussen de gespen door geschoven, dus hierdoor waren alleen zijn rug en armen dikker. Hij kon geen kant op hoor 馃ぃ

茅茅n jaar geleden

Reactie op Wendyyyyyy

Kachel aan in de auto? 馃き
Haha ja dat sowieso 馃檲

茅茅n jaar geleden

Wij gebruiken een voetenzak die eigenlijk voor in de buggy is!

茅茅n jaar geleden

Flint heeft een cirkelmantel. Die gaat over het tuigje heen. Lekker warm.

茅茅n jaar geleden

Borg vest van noppies, dirkje en z8 zijn erg fijn 馃槉

茅茅n jaar geleden

Engel natur jasje!!! Is van wol dus meteen temperatuur regulerend. Echt een aanrader. Ik koop hem al vanaf baby in alle maten 馃槉 https://www.ziloen.nl/engel-natur-jasje-van-wol-fleece-grijs.html

茅茅n jaar geleden

Reactie op Lynn35

Engel natur jasje!!! Is van wol dus meteen temperatuur regulerend. Echt een ...
Amen!! Echt de enige jas die we aandoen. Prijs is schrikken maar we kopen ze via Vinted.

茅茅n jaar geleden

Reactie op Lynn35

Engel natur jasje!!! Is van wol dus meteen temperatuur regulerend. Echt een ...
Hier ook al in diverse maten gehad! De eerste kocht ik nieuw, maar 2e hands zijn ze ook prima te vinden. Heerlijke jasjes.

茅茅n jaar geleden

Wibra softshel jasje. Lekker warm en dun. Wij doen nu nog zonder jasje in de auto. Ben is net zijn vader gaat het liefst zonder jas de deur uit. Hij trekt hem aan omdat mama dat graag wil want bij papa rent hij zo zonder de deur uit 馃槄. Gelukkig staat de auto op max 1 min buiten lopen dus meestal hangen we hem alleen even om 馃槄. In de auto ligt standaard een winterjasje in zijn maat zodat we wel altijd een jasje bij ons hebben in het geval papa hem in de auto gezet heeft en dus jas vergeten is 馃お. Kleine man is niet anders gewend vanaf zijn geboorte.

茅茅n jaar geleden

Wij hebben een wollen jasje maar voor in de auto ook een vestje van Wolfleece (dilling): https://www.dilling.nl/Baby-ondergoed/Baby-merino-wol-fleece-jasje.html Is echt top, want geen capuchon, niet dik maar wel warm, temperatuurregulerend en hij valt lang. Aanrader!

茅茅n jaar geleden

Reactie op Fien-1991

Wij hebben een wollen jasje maar voor in de auto ook een vestje van Wolflee ...
Oh bedankt voor de tip! En qua maat ? Ik haal een jas meestal groter, wat kan ik het beste bij deze doen?