39 Reacties

4 jaar geleden

Wat vervelend! Ik herken het niet. Mijn kleine draagt nu een wollen skipak maatje 62. Ik kan mij echter voorstellen dat een skipak nog dramatischer is voor jou kleine meid 😅 Ik heh geen tip, maar hopelijk vind je een oplossing!

4 jaar geleden

Jasje van Engel natur is hier echt een hit! Voelt zacht en het is niet zo’n mega dikke jas. Valt groot maar is wel makkelijk op te stropen ect 😃 Wie weet is dat wat voor jullie meisje, succes ! 🍀

4 jaar geleden

Hier werken de jasjes van Engel ideaal. Heel warm, passen zich aan op het klimaat en zijn super rekbaar en vallen ruim, maar daar ondervind je geen hinder van omdat ze zo flexibel zijn. Ik koop ze wel tweedehands via Vinted want zijn prijzige dingen, maar ben absoluut fan. Hier was het ook gillen met andere jasjes.

4 jaar geleden

Reactie op Eamve

Hier werken de jasjes van Engel ideaal. Heel warm, passen zich aan op het k ...
Haha zie dat het zojuist hieronder ook al genoemd is.

4 jaar geleden

Reactie op Eamve

Hier werken de jasjes van Engel ideaal. Heel warm, passen zich aan op het k ...
Super dankjewel!

4 jaar geleden

Reactie op sharon_09

Jasje van Engel natur is hier echt een hit! Voelt zacht en het is niet zo’n ...
Super dankjewel♡

4 jaar geleden

Hier ook zo. Ik heb een dikke vest gekocht en gaat nu beter.

4 jaar geleden

Wollen jasjes! Rekken de mouwen echt heel goed van mee! Wij gebruiken die daarom nu echt elke dag. Die van ons heet: Huttelihut Jackie Baby

4 jaar geleden

Reactie op Lynn35

Wollen jasjes! Rekken de mouwen echt heel goed van mee! Wij gebruiken die d ...
Ohja ik lees nu pas de reacties van de engel natur jasjes. Is idd hetzelfde idee! 😊

4 jaar geleden

Reactie op kelly001

Super dankjewel♡
Deze jasjes bedoelen jullie??

4 jaar geleden

Reactie op kelly001

Jaa deze ! 🤩

4 jaar geleden

Reactie op kelly001

Ja, zijn geweldig! Gaan super lang mee. Als je het wat duur vindt kun je ze ook goed via marktplaats of Vinted vinden. Wel even letten op de wasinstructies:)

4 jaar geleden

engel natur jasjes, is wol dus lekker warm en zitten fijn en ruim!

4 jaar geleden

Hier gebruiken we ook de engel natur jasjes!! Echt ideaal als je kindje bv nog slaapt en je voorzichtig de jas aan wilt doen. Onze meid is bijna 4 maanden en pasta nog steeds in de 50/56 de volgende maar ligt ook al klaar van dit jasje 🥰

4 jaar geleden

Ik doe een boterham zakje om het vuistje van m'n zoontje. Dan glijdt ie zo door de mouwtjes. Scheelt veel gedoe en dat geknisper aan z'n vingers vind ie ook leuk. Als die dan met z'n hand door de mouw zit voorzichtig dat zakje eraf trekken

4 jaar geleden

Reactie op -Kim93

Hier gebruiken we ook de engel natur jasjes!! Echt ideaal als je kindje bv ...
Ik vind die jasjes er helemaal niet warm uit zien. Zijn ze dat wel?

4 jaar geleden

Zalando

4 jaar geleden

Ik vind die jasjes er helemaal niet warm uit zien. Zijn ze dat wel?
Ze zien er inderdaad niet warm uit en zijn dun. Dit maakt het dat de jasjes makkelijk aan gaan. Wol reguleert de temperatuur zodat je kindje het niet te warm of koud kan krijgen. Ga je wandelen op een echt winterse vriesdag dan zou ik er wel een dikke trui onder doen. Maar ik vind het ook ideaal in de maxi cosi waar het advies natuurlijk is eigenlijk geen jas aan te hebben is. Dit jasje is niet te pofferig en mijn kindje krijgt het er niet te warm in.

4 jaar geleden

Reactie op -Kim93

Hier gebruiken we ook de engel natur jasjes!! Echt ideaal als je kindje bv ...
En welke maat heeft ze momenteel in haar kleertjes? Dan weet ik hoeveel ruimer ze vallen. Ik wil er graag een voor volgende winter aanschaffen en vraag me af welke maat ik dan moet pakken, ze zou dan in 86 moeten zitten.

4 jaar geleden

Reactie op Izzy94

En welke maat heeft ze momenteel in haar kleertjes? Dan weet ik hoeveel rui ...
Maat 62 draagt ze nu van haar kleding.