39 Reacties
4 jaar geleden
Wat vervelend! Ik herken het niet. Mijn kleine draagt nu een wollen skipak maatje 62. Ik kan mij echter voorstellen dat een skipak nog dramatischer is voor jou kleine meid 😅
Ik heh geen tip, maar hopelijk vind je een oplossing!
4 jaar geleden
Hier werken de jasjes van Engel ideaal. Heel warm, passen zich aan op het klimaat en zijn super rekbaar en vallen ruim, maar daar ondervind je geen hinder van omdat ze zo flexibel zijn. Ik koop ze wel tweedehands via Vinted want zijn prijzige dingen, maar ben absoluut fan.
Hier was het ook gillen met andere jasjes.
4 jaar geleden
Ik doe een boterham zakje om het vuistje van m'n zoontje. Dan glijdt ie zo door de mouwtjes. Scheelt veel gedoe en dat geknisper aan z'n vingers vind ie ook leuk. Als die dan met z'n hand door de mouw zit voorzichtig dat zakje eraf trekken
4 jaar geleden
Reactie op -Kim93
Hier gebruiken we ook de engel natur jasjes!! Echt ideaal als je kindje bv ...
Ik vind die jasjes er helemaal niet warm uit zien. Zijn ze dat wel?
4 jaar geleden
Ik vind die jasjes er helemaal niet warm uit zien. Zijn ze dat wel?
Ze zien er inderdaad niet warm uit en zijn dun. Dit maakt het dat de jasjes makkelijk aan gaan. Wol reguleert de temperatuur zodat je kindje het niet te warm of koud kan krijgen. Ga je wandelen op een echt winterse vriesdag dan zou ik er wel een dikke trui onder doen. Maar ik vind het ook ideaal in de maxi cosi waar het advies natuurlijk is eigenlijk geen jas aan te hebben is. Dit jasje is niet te pofferig en mijn kindje krijgt het er niet te warm in.
4 jaar geleden
Reactie op -Kim93
Hier gebruiken we ook de engel natur jasjes!! Echt ideaal als je kindje bv ...
En welke maat heeft ze momenteel in haar kleertjes? Dan weet ik hoeveel ruimer ze vallen. Ik wil er graag een voor volgende winter aanschaffen en vraag me af welke maat ik dan moet pakken, ze zou dan in 86 moeten zitten.