12 Reacties

één jaar geleden

Misschien even handig als we weten of dit over Nederland of België gaat.. ik ben jurist van beroep maar wel alleen Nederlands recht 😅

één jaar geleden

Ik kom uit Nederland

één jaar geleden

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het best een bizar verhaal vind. Je was dus ziekgemeld en toen kwam de eerste meeting. Was dat in het kader van je ziek zijn of was je toen alweer aan het werk? Ik denk niet dat je er zomaar vanaf komt. Ik snap je wens wel maar dossier opbouw is iets wat ze mogen doen. Wat maakt als ik vragen mag dat je er nog blijft/wilt blijven? Wil je misschien ook verder kijken naar een andere baan/dezelfde baan, andere organisatie? Wat voor een contract heb je? Vast/tijdelijk? Want je zegt iets over flexer maar meestal zijn dat mensen die worden ingehuurd maar dat lees ik niet echt in de rest van je verhaal. Zorg in ieder geval dat je gaat kijken om iemand mee te nemen naar zo’n gesprekken, of als het echt niet kan (Voice) opname te maken. Maar liever iemand meenemen. Wil je misschien zeggen in welke regio je woont (mag ook privé natuurlijk als je het wilt zeggen).

één jaar geleden

Ik help je zoveel als mogelijk natuurlijk maar sommige dingen zijn van juridisch belang, vandaar m’n vragen.

één jaar geleden

Reactie op BabyvdN

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het best een bizar verhaal vind. Je was dus z ...