3 Reacties

één jaar geleden

Niet met spenen, maar flessenspenen. Ons zoontje heeft zijn speen er zelf uit gegooid toen hij 6 maanden oud was en nooit meer gewild, maar des te gehechter is hij geraakt aan zijn fles. Hij drinkt ook wel uit andere bekers, maar zijn fles is en blijft heilig. 😂 Helaas geen tips. Hij had er op een gegeven moment ook een stuk of 4/5 doorheen in een week tijd. We hebben toen een ander soort speen erop gezet en die blijft tot op heden nog goed heel. Krijgt ze geen tandjes of kiezen door op het moment? Wellicht zijn dan die bijtringen zonder vloeistof (bij Hema heb je die o.a.) dan een uitkomst in de hoop dat ze haar speen met rust laat qua bijten? 😊

één jaar geleden

Tja misschien kiezen die doorkomen inderdaad. Die bijtringen heb ik nog van dat ze een baby’tje was dus die moet ik maar even van zolder plukken dan! Kan het proberen! Thanx voor je tip! De speen van de fles heeft ze ook al een keer doorgebeten trouwens🤪

één jaar geleden

Ja deed ie van mij ook tijdje terug en toen heb ik de speen overdag gewoon afgepakt en ben ik gestopt met het geven er van. Vond het ook mega irritant 🤣 en vond ook dat hij niet meer echt een speen nodig had overdag, dus 1+1=2. De nacht spenen bijt hij gelukkig niet kapot.