4 Reacties

2 jaar geleden

En als je m iets lekkers geeft? Ben wel benieuwd naar z'n stampertjes kapsel😁 Peppe heeft krulletjes die alleen nog maar omhoog floepen en achter is alleen nog wat pluis, nog maar even geen kapper. Kan je dus niet echt de ultieme tip geven.

2 jaar geleden

Hier met 6 maanden voor het eerst geweest! Hij vond het een beetje gek maar konden hem prima afleiden, haartjes kwamen over de oren en toen ze zijkanten licht op laten scheren 😊 als je echt alleen wilt knippen is het helemaal makkelijk, die kappers zijn er zo handig in. Ben wel bij een mannenkapper geweest, denk dat vrouwen te voorzichtig zijn waardoor het langer duurt 🤣

2 jaar geleden

Hier afgelopen weekend voor het eerst geweest (7 mnd)! Heeft een flinke bos en die vleugeltjes bij zn oren konden echt niet meer 😂 haren waren zo lang dat het niet meer fatsoenlijk tekrijgen was. Hij vond het echt helemaaal fantastisch, ik had hem op schoot, kreeg een kinderschortje om en de kapster nam heel rustig de tijd en besteedde ook echt tijd om contact met hem te maken! Alleeen maar gelachen naar de kapster en ook om zichzelf in de spiegel 😊😂 hele fijne ervaring!

2 jaar geleden

Ik ben zelf 12 jaar kapster en heb nu een dochter van 7 maanden. Mijn advies als kapper (want als moeder doe je toch maar alles op gevoel😜), het liefst zo vroeg mogelijk beginnen. Neem je baby bijv eerst een keertje mee met jezelf of je partner als julie naar de kapper gaan, zodat ze wennen. Wat ikzelf altijd probeer is de kinderen zelf te laten zitten met een tablet, als je eenmaal begint met ‘op schoot’ kom je daar moeilijk vanaf en zitten ze straks met 4 jaar nog steeds op schoot. Als je kindje met zijn handjes steeds naar ze hoofd grijpt of naar de kam en schaar, geef hem dan in allebei de handjes iets te eten, 2 gesneden komkommers ofzo, werkt ook altijd goed. Beste is om niet meteen met een tondeuse te beginnen maar dat rustig op te bouwen, wij vinden het normaal.. maar dat geluid van de tondeuse zo dicht bij je oor kan toch wel intens zijn. Ik heb een tondeuse die ik niet meer gebruik, en daar laat ik babys en kinderen altijd mee spelen. Wat voor de ene baby wel werkt, en voor de ander niet is; spiegel afplakken. Soms kunnen ze beter niet zien wat er allemaal gebeurt. En andere willen dat juist weer wel. Ik heb een aquarium in de salon en dan knip ik babys en kinderen voor het aquarium, lekkere afleiding haha. Success 😇