23 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb zelf een zoontje, maar bij m'n zusje deed ik altijd van die kruisjes maken met elastiekjes Dit is een voorbeeld van internet die ik erbij zet

2 jaar geleden

Ik volg even. Na 2 jongens heb ik nu een meisje. Zoek ook wat inspiratie wat ik uit kan gaan proberen zodra het lang genoeg is.

2 jaar geleden

Hier een dochtertje met flinke krullen. Ik kan het heel netjes borstelen en kan er een speldje indoen, maar 1u later is dit alweer het resultaat 😂🙈 zal toch nog wat geduld moeten hebben voordat het langer wordt

2 jaar geleden

Hier het zelfde idee

2 jaar geleden

Reactie op Baby Van Pijkeren

Hier het zelfde idee
Ik heb het zelfde ook gedaan, maar dan aan 2 kanten

2 jaar geleden

Goh wat leuk zo! Ik vind het al lastig om 1 staartje te maken, ze is zo enorm beweeglijk… hoe DOEN jullie dat?? Onze dochter heeft standaard 1 staartje op haar hoofd. 🥰

2 jaar geleden

Omg wat een bossen haar hebben jullie dochters al! 😍 Mijn dochter begint eindelijk een beetje haar te krijgen, maar no way genoeg voor een staartje oid 😅. Wel een goede inspiratiebron voor wanneer het lang genoeg is!

2 jaar geleden

Reactie op AnneRoos96

Omg wat een bossen haar hebben jullie dochters al! 😍 Mijn dochter begint e ...
Same here! Haha. Wel heel veel haar al bij de geboorte maar het duurt zó lang voor het langer wordt.

2 jaar geleden

2 staartjes 🥺❤️

2 jaar geleden

Reactie op MeerieVonk

Goh wat leuk zo! Ik vind het al lastig om 1 staartje te maken, ze is zo eno ...
Mijn dochter is ook heel bewegelijk. Ik zet haar in de kinderstoel. Op mijn telefoon doe ik dan even een liedje van juf roos op waar ze dan naar mag kijken. En ik geef haar ook een borstel. Dan blijft ze redelijk zitten.

2 jaar geleden

Wanneer mijn dochter naar de opvang gaat, doe ik tegenwoordig vaak een haarbandje bij haar in. Dan zit het haar niet voor haar ogen en dit is ook makkelijk voor de leidsters op de opvang denk ik zo. Wanneer ze bij ons thuis is, is het vaak een staartje/knotje of een speldje.

2 jaar geleden

Wat een leuke foto's van die mooie lange haren! Jaloers 😊 mijn meisje heeft nog heel weinig en kort haar... Ben ik de enige met zo'n kale kip🤭🤣?

2 jaar geleden

@baby2301 Jeetje lijkt net of ik mijn dochter op die foto zie🥰 Leuk idee 3 staartjes. Ik doe er 2 maar 3 had ik nog niet over nagedacht

2 jaar geleden

@baby2301 Jeetje lijkt net of ik mijn dochter op die foto zie🥰 Leuk idee 3 ...
Nu ben ik benieuwd naar jouw dochter uiteraard hihih

2 jaar geleden

Reactie op MeerieVonk

Goh wat leuk zo! Ik vind het al lastig om 1 staartje te maken, ze is zo eno ...
Haha vraag ik mij ook af, Ik doe 2 maar jeetje das moeilijk met een kindje dat niet stil zit haha

2 jaar geleden

Reactie op Pippa_

Wat een leuke foto's van die mooie lange haren! Jaloers 😊 mijn meisje heef ...
Hihih ik denk dat kale kippie mamas niet in deze topic kijken 😉 het komt vanzelf

2 jaar geleden

Reactie op Baby2301

Nu ben ik benieuwd naar jouw dochter uiteraard hihih
Had haar je graag willen laten zien, Maar wij zetten geen foto's op internet van haar. Maar vanaf hoe ik jou dochter zie op de foto lijkt het net mijn dochter haha.

2 jaar geleden

Reactie op Pippa_

Wat een leuke foto's van die mooie lange haren! Jaloers 😊 mijn meisje heef ...
Haha die van ons begint nu wat langere haartjes te krijgen maar nog echt niet lang genoeg voor een staartje of clipje ofzo hoor! En ze is heel lichtblond waardoor ze ook vaak nog kaal lijkt 😂

2 jaar geleden

Reactie op Marjolein-1990

Haha die van ons begint nu wat langere haartjes te krijgen maar nog echt ni ...
Zo is het nu sinds het laatst flink gegroeid is

2 jaar geleden

Reactie op Marjolein-1990

Zo is het nu sinds het laatst flink gegroeid is
Ahh wat een mooie blonde haartjes! ☺️ hier is het ook ongeveer deze lengte nu