Ik heb zelf een dochtertje en ik denk ook dat deze topic het meeste van toepassing is op meisjes. Maar dit kan natuurlijk ook heel goed voor jongetjes gelden.
In ieder geval. Het haar van mijn dochter wordt al best lang. Vooral het haar voor de oogjes. Een kappersbezoekje komt er aan, maar waar ik benieuwd naar ben is wat jullie doen met de kapsels van jullie kindjes?
Tot nu toe heb ik alleen een clipje om de haartjes uit het gezicht te houden geprobeerd. Staartjes gaat lastig met dat bewegelijke koppie.
Hoe doen jullie dat? En wat voor kapsels? Tips en foto's zijn welkom.
Hoi, er is nog een ander (ouder) topic hierover. Wellicht kan je daar alvast wat inspiratie uit halen?
https://community.24baby.nl/forum/geboorteclub-september-2021/kapsel-ideeen-meisjes-34yxNj
Mijn dochtertje heeft ook veel haar maar het is nog erg pluizig. Ik probeer het wel vast te zetten met meerdere elastiekjes. Ze vind dat niet altijd leuk dus soms kies ik ook voor 1 staartje op haar hoofd. Knipjes blijven hier niet echt zitten…
Hier is het 1 of 2 staartjes of een klipje indd. Ik merk dat het nu ook echt in rap tempo groeit, maar ze heeft vooral heel veel krullen! Dus veel langer wordt het niet snel
Wij hebben het opgegeven, het hangt nu maar gewoon voor haar ogen.
Ik heb staartjes en clipjes geprobeerd, niets wil ze. Driftig schudden met haar hoofd en trekken totdat het er weer uit is. Dan maar pech, het wordt vanzelf langer voor een echte staart.
Na het douchen probeer ik het wel op opzij te laten opdrogen, dat helpt een beetje.