9 Reacties

2 jaar geleden

Hoi, er is nog een ander (ouder) topic hierover. Wellicht kan je daar alvast wat inspiratie uit halen? https://community.24baby.nl/forum/geboorteclub-september-2021/kapsel-ideeen-meisjes-34yxNj

2 jaar geleden

Mijn dochtertje heeft ook veel haar maar het is nog erg pluizig. Ik probeer het wel vast te zetten met meerdere elastiekjes. Ze vind dat niet altijd leuk dus soms kies ik ook voor 1 staartje op haar hoofd. Knipjes blijven hier niet echt zitten…

2 jaar geleden

Reactie op Lotttt-

Mijn dochtertje heeft ook veel haar maar het is nog erg pluizig. Ik probeer ...
Ik zet haar trouwens dan voor de tv (bumba) of tijdens het eten. Zodat ze afleiding heeft en enigszins stil zit 🙂

2 jaar geleden

Ik was het af en toe 😂

2 jaar geleden

Hier is het 1 of 2 staartjes of een klipje indd. Ik merk dat het nu ook echt in rap tempo groeit, maar ze heeft vooral heel veel krullen! Dus veel langer wordt het niet snel

2 jaar geleden

Hier een jongetje weliswaar, maar ik maak altijd een kuifje bij hem met gel 😊

2 jaar geleden

Wij hebben het opgegeven, het hangt nu maar gewoon voor haar ogen. Ik heb staartjes en clipjes geprobeerd, niets wil ze. Driftig schudden met haar hoofd en trekken totdat het er weer uit is. Dan maar pech, het wordt vanzelf langer voor een echte staart. Na het douchen probeer ik het wel op opzij te laten opdrogen, dat helpt een beetje.

2 jaar geleden

Hier zijn twee knotjes de beste optie, gaan binnenkort een pony bij haar laten knippen want de plukjes prikken anders in dr ogen