22 Reacties
5 jaar geleden
Arla Kefir naturel is de tip, het is echte kefir. Ik drink er erg veel van!
5 jaar geleden
https://www.jasperalblas.nl/kefir/
Had dit gelezen.. Hoeft niet bij iedereen te helpen.. Maar miss wel te proberen waard!
5 jaar geleden
Reactie op MoederMaffiaBaby2
Arla Kefir naturel is de tip, het is echte kefir. Ik drink er erg veel van! ...
Zit er geen alcohol in echte kefir? Weliswaar weinig dus een glas oer dag zal geen kwaad kunnen, maar om er echt heel veel van te drinken tijdens de zwangerschap? Hangt misschien van de soort af?
5 jaar geleden
Reactie op Jjjjjj
Zit er geen alcohol in echte kefir? Weliswaar weinig dus een glas oer dag z ...
Er is hier een link over, ik heb het opgezocht, er zit minder alcohol in dan in een glas sinaasappelsap als je dat op het aanrecht laat staan eventjes. ☺️ Dus het is prima te doen en het staat ook niet op de verpakking wel wat moet vanaf een bepaald promillage.
5 jaar geleden
Reactie op Evanna
Mag je wel kefir als je zwanger bent? Zit immers alcohol in...?
Echt een minuscuul beetje kàn er in zitten maar dat zit dus ook in sinaasappelsap en bepaalde andere producten waar je het niet van verwacht of weet. Verwaarloosbaar
5 jaar geleden
Reactie op lilyn21
Bij mijn werkt het juist niet en krijg nog meer opgeblazen gevoel 🥺
Als je degene van Arla hebt dan weet je dat je echte hebt. Als ik een nep kefir melkdrank drink krijg ik ook klachten. Heb lactoseintolerantie. Maar bij echte kefir is de lactose opgegeten door de kefir
5 jaar geleden
Hihi, nee inderdaad als je 3+ liter kefir per dag gaat drinken is het misschien niet verstandig maar gelukkig is het verwaarloosbaar. En erg veel bedoel ik gewoon enkele glazen of een half pak mee. Niet pakken per dag of zo 🤭
5 jaar geleden
Reactie op Evanna
Geldt dat ook voor zelfgemaakte kefir? Ik dacht dat dat iets van 2% alcohol ...
Dat is een goede, dat vind ik ook wel spannender. Supermarkt kent allemaal controles etc. En pas ook op rauwmelkse kefir van de natuurwinkel , dat is ook niet zo handig 🤭.