26 Reacties

één jaar geleden

Ik heb de boom al een week staan maar ons mannetje kijkt er totaal niet naar om haha. Hij vindt de lampjes erg mooi maar heeft er nog geen een keer aangezeten. Had ik ook niet verwacht maar zou zeggen gewoon opzetten. Ik heb wel plastic ballen maar die had ik ook al vanwege de katten.

één jaar geleden

Hier staat bij al één week en ze kijkt er amper naar. Heel soms gaat ze er voor staan en kijken en dan verteld ik meteen dat ze alleen mag kijken en niet mag aanraken. Tot nu toe gaat het goed!

één jaar geleden

We hebben de kerstboom al even staan... onze meid (15 maand) mocht alleen aan de kerstballen zitten als ze nog niet in de boom zaten eenmaal in de boom was het nog even aanraken maar kijkt er nu niet meer naar om! Zelfs de pakjes onder de boom liggen er nog en zijn nog dicht🤣

één jaar geleden

De boom staat hier ook al bijna een week en het gaat heel goed. Ze kijkt bijna niet naar de boom om.

één jaar geleden

Hij heb m een paar keer voorzichtig aangeraakt maar verder geen interesse

één jaar geleden

Hier haalt hij onze oude plastic kinder ballen/clowns er soms uit (4 stuks in totaal onderin). Dat doet hij voorzichtig dus boom is helemaal in orde en de rest blijft hij gelukkig vanaf 😃! En de lampjes zijn inderdaad echt favoriet 🥰

één jaar geleden

Wij hebben de boom op een vierkant tafeltje staan. We hebben altijd kunststof ballen. Hier blijft hij goed vanaf. We hebben hem 2 ballen gegeven waar hij mee mag spelen

één jaar geleden

Hier staat de kerstboom gewoon zoals gewoonlijk op de grond. Ze heeft meegeholpen met de kerstboom optuigen (ballen aangeven) de dure glazen ballen hangen bovenin en de plastic ballen onderin. Af en toe rinkels ze aan het belletje wat er onderin hangt en verder kijkt ze er vooral heel veel naar en thats it haha

één jaar geleden

Hij staat al een week of 2 denk ik. Glazen ballen, maar hij kijkt er echt niet naar om. Met het opzetten heb ik heb een bak met oude plastik ballen en een stukje slinger gegeven. Daar heeft hij leuk mee gespeeld. Heel soms kruipt hij er heen en kijkt even en soms even het pooh ornament aanraken met een vinger en that's it. Cadeautjes onder de boom kan daarin tegen dan weer niet🤣🤣 Dat is wel interessant, die liggen dus boven in een kast.

één jaar geleden

Wij hebben voor de veiligheid de boom op een tafeltje gezet en het voetstuk hebben we vastgemaakt met spanbanden aan het tafeltje. Mocht ze er aan trekken dan kan de boom in iedergeval niet omvallen 😅 hier zit ze aan 1 hanger (die ook wel laag hing en op haar ooghoogte) maar die hebben we nu iets hoger gehangen en komt ze er eigenlijk niet meer aan. Ik had elk jaar nepcadeautjes en een slee bij de boom staan en liggen maar die heb ik dit jaar nog maar niet neergezet 😅

één jaar geleden

boom op tafeltje, onderin alleen onbreekbaar spul

één jaar geleden

Dit is onze kerstslinger! Ik durfde een boom niet aan zonder 24/7 politie te spelen. Dus voor m’n eigen gemoedstoestand hebben we dit gedaan en ik vind het heel gezellig geworden! Met wat andere lampjes en dingetjes op hoge plaatsen. Nee is nog niet een woord die in het uitvoerende woordenboek van m’n dochter voor komt 😅.

één jaar geleden

Wij hebben gewoon een normale boom met voor de zekerheid wel plastic ballen. Maar wij hebben vanaf het begin gezegd dat ze er niet aan mag komen en dat doet ze niet. Sochtends als hij nog niet aanstaat komt ze ons wel even ophalen en wijzen van dat hij aan moet😅

één jaar geleden

Met onze dochter van 15 maanden gaat het boven verwachting goed met haar en de kerstboom. In t begin heel even aangezeten maar dag erna al niet meer. Staat hier dus gewoon op 😃

één jaar geleden

Wij hebben voor een dagje eerst de boom neergezet zonder ballen er in, om te kijken wat zijn reactie was. Hij keek er niet naar om. Nu hangt de boom vol ballen en slingers. Soms werpt hij een blik naar de boom, maar loopt dan gewoon weer verder 🤣

één jaar geleden

Nou wat een zoete kindjes allemaal.. We hadden de boom met versiering staan. Achter een kinderhekje/kamerverdeler, die hadden we al vanwege de trap met 4 treden tussen onze keuken en woonkamer. Maar daar zat ze dus de heeeeeele tijd aan. En "nee" was alleen maar hilarisch. Ze vond onze reacties nog veel leuker dan de boom zelf. Echt zo met één vingertje aanraken en omkijken. Hij staat nu op een stevige verhoging en achter het hek. Ze kan er nog nauwelijks bij. Nu kijkt ze er inderdaad weinig naar om. Ze gaat er soms naar staan kijken. Maar als we met haar op de arm er langs lopen dan grijpt ze naar de ballen hoor. 🤪

één jaar geleden

Ik heb de kerstboom samen opgezet met de kleine man, vond hij wel interessant en nu kijkt hij er niet eens meer naar om. Alleen sochtends als we beneden komen wijst hij ernaar dat de lampjes aan moeten 🥰

één jaar geleden

Hier slaan we dit jaar even over. Met een ondernemende dreumes en een hond die geopereerd is en met zn lampenkap alles om ver loopt, doen we het even niet 😅 Vanmiddag bij mijn ouders trok ze zo de ballen uit de boom 🙈🤣

één jaar geleden

Hier de ballen heel goed vastgemaakt aan de takken. Het kerstbalhaakje zegmaar helemaal platdrukken zodat de bal er niet af kan vallen. Na een paar keer aanraken was de lol ervanaf en ziet ze het niet eens meer staan. De glazen ballen hangen nog steeds dus, en ik heb niet hoeven corrigeren (die tactiek gebruik ik liever niet zo omdat die niet werkt hier/ik er niet in geloof).

één jaar geleden

Ik heb gekeken dat de glazen ballen wat hoger hangen. Eerste dag probeerde ze er een pasr x aan te komen en toen gecorrigeerd. Dag erna keek ze er al niet meer naar om