26 Reacties

één jaar geleden

Met ons zoontje van 15mnd gaat het goed, hij vind de lampjes erg mooi en heeft een paar keer aan de kerstballen gezeten, toen zeiden we dat dat niet mocht en sindsdien blijft ie er goed vanaf 😅

één jaar geleden

Boom inclusief cadeautjes staan al 2 weken zonder probleem. Totaal geen aandacht voor. Ze heeft 1 x even de cadeautjes in handen gehad maar ook weer teruggelegd dus prima

één jaar geleden

mijn vader had vandaag een bal gesloopt maar de teller staat bij de dreumes nog op 0 😅 de stoffen ijsbeer en vogel worden wel continue uit de boom getrokken

één jaar geleden

Hier een echte boom op de grond. Dreumes heeft er nog niet aan gezeten

één jaar geleden

Hier ook een echte boom en staat gewoon op de grond. Ik heb hem samen met mijn dochter opgetuigd, dat vond ze erg leuk. De eerste dag heeft ze er 2x een bal uitgehaald (en terug gehangen) maar nu zit ze er niet meer aan.

één jaar geleden

Ik was er ook bang voor, aangezien mijn zoontje helemaal gek is van ballen en eigenlijk alles wat rond is ook bal wordt genoemd 😂 Maar uiteindelijk valt het hier heel erg mee. Hij gaat er af en toe wel naar toe maar gek genoeg lijkt hij dan te weten er voorzichtig mee te moeten zijn. Ik zou het dus gewoon proberen!