11 Reacties

2 jaar geleden

Op de hoeveelste is de “plank” waar ze op zit?

2 jaar geleden

Reactie op Tugba 🥰

Op de hoeveelste is de “plank” waar ze op zit?
2e van boven! Kan haar moeilijk nog lager zetten? Dan zit ze bijna met haar kin op het blad.

2 jaar geleden

Huh? De kidsmill heeft juist extra beenruimte doordat dit hoger is uitgesneden 🤔 Toch de zitplank lager zetten? Flint is 71cm en 8,5kg. Bij hem zit het zitplankje op de 2e van boven en met binnenkort omlaag

2 jaar geleden

Reactie op ROF

Huh? De kidsmill heeft juist extra beenruimte doordat dit hoger is uitgesne ...
Ja, ik snap er ook niets van.. Mijn man wil haar er niet eens meer uit halen! Nu op de 2e stand, en ik kan haar nog net onder de oksels pakken. Als ik hem lager ga zetten,heb ik helemaal geen houvast meer

2 jaar geleden

Zou even een foto / filmpje naar Babypark sturen, dan helpen ze je zo!

2 jaar geleden

Ik had t probleem ook, Maar ze werkt nu mee en weet wat ze moet doen met haar beentjes. Ik wilde em al weg doen. Want deed haar pijn als ik haar erin deed. Haar beentjes kwamen tegen die rand. Maar het gaat nu echt goed. en zit op hoogste stand.

2 jaar geleden

Ik had t probleem ook, Maar ze werkt nu mee en weet wat ze moet doen met ha ...
Ook geen problemen met uithalen? Heb het gevoel dat we dan steeds vast zitten vanaf de knieën

2 jaar geleden

Reactie op Anouk1-24

Ook geen problemen met uithalen? Heb het gevoel dat we dan steeds vast zitt ...
Ja soms wel, Ik zet mijn voeten op die dingen die onder de poten zitten. Zodat de stoel niet mee komt. Of til haar als ik achter haar sta haar eruit. Dat gaat wel makelijker. Het is echt even wennen voor beide.

2 jaar geleden

Reactie op Anouk1-24

Ook geen problemen met uithalen? Heb het gevoel dat we dan steeds vast zitt ...
Ik had er een tijd geleden ook een topic over geopend

2 jaar geleden

Ja soms wel, Ik zet mijn voeten op die dingen die onder de poten zitten. Zo ...
Ja erachter staan terwijl je het kindje eruit tilt is wel een goeie, dat gaat veel beter

2 jaar geleden

Wij hebben de kidsmill, maar ervaren dit probleem niet. Heb je een foto van hoe je kindje erin zit?