9 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb hetzelfde probleem!

2 jaar geleden

Mijn zoontje wou de hele tijd rechtop zitten toen hij in de newbornset lag. Ik heb hem met 6 mnd overgezet in kinderstoel en dat gaat super.

2 jaar geleden

Ja, in het stoeltje worden ze wel goed ondersteund met zitten hoor. Je zou eventueel als tussen optie een grond wippertje kunnen gebruiken die goed recht op kan.

2 jaar geleden

Wij hebben m toevallig gister omgezet voor ons zoontje vd zelfde leeftijd. Het lijkt goed te gaan! Hij zit er stevig in.. wij hebben wel ook nog het speciale tuigje erbij..

2 jaar geleden

Dat ligt er helemaal aan of haar ruggetje sterk genoeg is (zegt onze fysio). Als ze als een plumpudding in elkaar zakt is ze er nog niet klaar voor. Als ze wel rechtop kan zitten, maar alleen nog niet haar balans kan vinden dan kan ze er wel in. Hier heeft hij nog wat moeite om zijn balans te zoeken, maar zijn rug is sterk genoeg en mag er dan ook in. Eten met de lepel gaat helaas nog niet, want hij gooit zijn hoofd op zijn borst. Boterhammen is geen probleem.

2 jaar geleden

Reactie op GwendoRic

Dat ligt er helemaal aan of haar ruggetje sterk genoeg is (zegt onze fysio) ...
Dat is mooi duidelijke info! Ik dacht ooit gehoord te hebben dat ze pas in zo'n stoel mogen als ze zelf tot zit kunnen komen. Dat kan mijn zoontje nog niet, maar hij houdt z'n rug al wel mooi recht. Niet qua balans ofzo, maar qua sterkte. Ben benieuwd of het eten dan ook wat beter gaat. Vind het geven van stukjes eten in zo'n newbornset spannend qua verslikken🤫😅

2 jaar geleden

Kijk hier heb ik wat aan! Bedankt allemaal. Ik ga het maar eens proberen.

2 jaar geleden

Hier ook hetzelfde probleem. Ik heb ook het wipper onderstel erbij. Toch zonde. Moet straks dus evengoed nog een andere wipper ook gaan aanschaffen? Mensen met hetzelfde probleem?

2 jaar geleden

De kleine meid zit nu toch in haar kinderstoel, gaat al hartstikke goed! 👌🏻