12 Reacties

één jaar geleden

Hier werd alles uit de mond gehaald. Dit was dag 2 weer van fijn pureren. Onze dochter krijgt kiesjes door, als er bij haar iets doorkomt eet zij altijd minder goed maar tijdelijk weer even pureren helpt wel bij ons

één jaar geleden

Dan heb ik het trouwens over de happen savonds😉

één jaar geleden

Hier precies hetzelfde

één jaar geleden

hier wordt bij alles t hoofd weggedraaid ik heb nu toch wel de houding je moet even proeven, als je t uitspuugt dan hoef je t absoluut niet te eten. Dud een kleine force tochwel, daarvoor was ik erg tegen... zo zat hij vandaag tóch te smullen van mn knolselderij soe verdere tip is zelf laten eten, meedoen, hetzelfde eten

één jaar geleden

Soms helpt het gewoon door te negeren en zelf door te eten. Af en toe een sausje erbij of iets van je eigen bord. Ze komen er achter dat ze een eigen wil hebben dus vandaar kieskeuriger het is gewoon even testen vaak hoe jij/jullie daarop reageren. Dus misschien minder aandacht aangeven? En hier helpt af en toe een sausje bijv. Appelmoes wel goed.

één jaar geleden

Hier ineens tijdens de lunch geen brood meer willen eten en alles uitspugen.. terwijl hij tijdens het ontbijt wel goed brood eet... Tijdens het avondeten ook kieskeurig, beetje afleiden helpt soms maar vaak ook niet. Ik denk nu ook: dan maar niet, maar een beetje frustrerend is het wel

één jaar geleden

Wij zijn nu steeds meer bezig met de pot mee eten ipv de potjes enzo. Maar hij moet er eigenlijk niks van weten, hoofd wegdraaien of wel in zn mond nemen maar dan weer uitspugen. Dacht dat wij de enige waren, maar fijn om te lezen dat het niet zo is.

één jaar geleden

Hier ook ineens, en toen las ik dit vorige week. Schijnt dus normaal te zijn. Bij onze kleine man gaat het inmiddels weer beter!

één jaar geleden

Dit hadden wij ook een paar weken maar het gaat nu beter. Alleen avondeten gaat nog moeizaam maar ik hou het vrijblijvend om geen negatieve sfeer te creëren. Als hij 'klaaa' zegt mag hij van tafel maar niet op schoot verder eten.

één jaar geleden

Die van mij wil alleen maar potjes eten pfff iemand tips?

één jaar geleden

Wil alles zelluf doen! Momenteel werkt het om het een klein vorkje te geven zodat hij in z'n eten kan prikken. Bijt het dan van de vork.

één jaar geleden

Reactie op Boysmom97

Die van mij wil alleen maar potjes eten pfff iemand tips?
Komen er geen tandjes of kiesjes door? Bij onze kleine is dat het geval als ze geen “normaal” eten wilt maar wel potjes