38 Reacties
2 jaar geleden
Ons zoontje (gisteren 1 geworden) loopt met ondersteuning als hij er zin in heeft. Heeft hij dat niet dan gaat hij als je hem wilt neerzetten ook direct in zithouding. Wat hier geholpen heeft is een half jaar ouder kindje bij de gastouder die sinds paar maanden loopt. Die 2 waren al "vriendjes" zoeken elkaar graag op. En nu kijkt Ben alles van hem af. Waaronder ook het gaan staan en lopen 😅. Moet wel bekennen dat Ben motorisch sterk is en sociaal vlot. Hij lijkt met veel vooraan het gemiddelde te zitten ipv het gemiddelde van het gemiddelde 😅. Hij heeft 2.5 week huurverlenging in mijn buik gehad, scheelt wellicht ook nog.
2 jaar geleden
Reactie op nicci-nicolle
Als cb heeft aangegeven dat meeste kindjes met 18 maanden lopen… waarom wil ...
Fijn dat je ook nog eens weet wat anderen denken en dat je voor hen wil spreken☺️ als ik dit allemaal zo lees dan heb ik het echt te doen met je kinderen en man. Arm gezin! Sterkte!
2 jaar geleden
Hi allemaal,
Dit forum is een plek waar mensen ervarigen of raad kunnen vragen . Soms gewoon hun ei kwijt moeten. Iedereen mag vragen stellen.Inderdaad ieder kindje volgt zijn/haar eigen tempo. Topicstarter vraagt om ervaringen . Er staat nergens dat ze bepaalde verwachtingen heeft, ze zal gewoon benieuwd zijn of zich zorgen maken :).
Laten we de reacties een beetje gezellig houden.
Liefs,
Jaleesa|Moderator
2 jaar geleden
Hoi dames,
Zoals Jaleesa al gezegd heeft: laten we het een beetje respectvol houden. Iedereen mag hier zijn zorgen delen, mocht je het hier niet mee eens zijn dan kan je beter niet reageren. Ik verwijder de off-topic discussie na de reactie van Jaleesa en hoop dat het on-topic verder kan gaan.
Groetjes,
Sanne
2 jaar geleden
Onze dochter van 23-9 loopt al een tijdje een aan twee handen mee een stukje maar los echt niet. Sinds gisteren loopt ze een beetje achter het wagentje. Ik heb zoiets van ze moeten nog hun hele leven lopen maar snap best dat je je zorgen maakt . Komt echt goed mama !