7 Reacties

één jaar geleden

Onze dochter eet ook de hele dag, lekker laten eten ze moeten nog groeien en verbruiken ook veel door te spelen enzo. Niks aan trekken van andere ben juist blij dat onze dochter goed eet het kan ook anders

één jaar geleden

Nou ik zou er alleen maar blij mee zijn.😁

één jaar geleden

Hier ook een klein eet machine. Vraagt ook de hele dag om eten. Eerste twee woorden die ze zei waren dan ook: eten en meer!! Ik snap je “onzekerheid” hierover. Mijn dochter is een stevig meisje en weigert nooit eten. De opmerkingen die ik wel eens krijg vind ik ook niet altijd even leuk. Ik en mijn vriend zijn gewoon normaal van postuur. Dus ik denk dat het wel goed komt mits het grotedeels goed voedend voedsel is.

één jaar geleden

Die van ons kan ook de hele dag door eten. Heeft hij net een broodje op, is hij alweer aan het wijzen naar de keuken. Hij wil vooral fruit, dus dat vind ik best

één jaar geleden

Hier ook. Eet meer ontbijt dan mij. Grote bak havermout en wilt erna alleen maar crackers eten tot de lunch. Dan werkt hij 3 boterhammen weg. Na het slapen nog een Shake en rond 5u hangt hij alweer aan de kast dat hij eten wilt. Alleen maar zeuren om eten 😂. Ik denk dat het een groeispurt is. Zolang het gezond is laat ik hem maar

één jaar geleden

Reactie op Nobeltje

Hier ook een klein eet machine. Vraagt ook de hele dag om eten. Eerste twee ...
🤣 die eerste 2 woordjes waren ook de eerste woordjes bij mijn zoontje! En ik die 'onzekerheid' precies wat je zegt. Die van ons kan ook de hele dag eten. We horen ook vaak reacties als 'nou nou, das een flinke' of 'die komt niks te kort'. Nee dat klopt. En we proberen ook echt wel erop te letten wat we geven. En die opmerkingen maken mij ook onzeker. Ik ken ook iemand waarbij het kindje een 'moeilijke' eter is. Ik zet hem even tussen haakjes want zo bedoel ik het niet natuurlijk! En zonder iemand te kwetsen. Maar ik denk dat ik daar pas onzeker over zou worden. En dat je je daar meer zorgen over zou maken. Dus ik vind het wel prima zo. Btw... iemand zei ook steeds tegen mijn zoontje: "hey dikkop"! Na een aantal keer zei ik: "Ik zeg toch ook niet de heletijd dikkop tegen jou als ik jou zie of begroet!" Daarna nooit meer gezegd 🤭

één jaar geleden

Oh en.... het CB houdt het steeds bij hoe ze groeien. En hij groeit netjes in zijn eigen lijn en ze hebben er nooit iets over gezegd! Dus daar houd ik me gewoon lekker aanvast😊