Hoi meiden,
Ik moet even iets van me afschrijven.. wat me best wel hoog zit.
Zijn er meer mama's die een kind hebben uit eerdere relatie en een co-ouderschap regeling hebben? En met jullie huidige relatie ook een kind hebben?
Hoe gaat het met familie van je partner? Met de liefde voor jullie kind + de liefde voor jouw kind uit eerdere relatie? Ik merk namelijk dat er (onbewust) al meer gehouden wordt van ons zoontje van bijna 7 maanden dan van mijn kind van 5 jaar. Natuurlijk houden ze ook wel van hem, maar is echt 100% anders. Ook van hun andere kleinkinderen zie je gewoon dat ze veel van hun houden. En ze zeggen wel dat ze ieder kind gelijk willen behandelen en evenveel krijgt. Super lief natuurlijk, maar merk nu dat ik het erg lastig begin te vinden dat ze meer van ons zoontje gaan houden.
Dit is wat ik voel, en mij intuïtie is vrij sterk altijd. Ik weet dat ze het niet express doen, maar toch heb ik het er best moeite mee. Ook omdat er momenten zijn (verjaardagen) dat ons zoontje van bijna 7 maanden er wel bij is en mijn zoontje van 5 dan niet.
En buiten dat ik het moeilijk vind, mis ik hem natuurlijk veel meer nu. Zeker hoe ik zie hoe de band nu al is tussen m'n 2 mannen.