3 Reacties

één jaar geleden

Als eerste respect hoe je het al doet! Het is niet makkelijk om werk met jonge kinderen te combineren, zeker niet als ze vaak ziek zijn. Ik werk thuis en kan mijn schema zelf indelen, dat is een voordeel. In de winter was mijn zoontje ook erg vaak ziek, dat was erg vermoeiend. Aangezien ikzelf dan ook moeilijk kon opladen. Het is belangrijk om ook iets voor jezelf te kunnen doen en niks. Heb je weleens de gelegenheid om even bij te tanken of te ontspannen? Mijn zoon gaat twee dagen naar de opvang en twee dagen naar een soort peuterspeelzaal, alleen dit is al voor kindjes vanaf 1,5 jaar. Daardoor heb ik meer balans en rust. Als ik overprikkeld ben doe ik mijn koptelefoon op en kan dan bijkomen, ook komt alles niet zo hard aan.

één jaar geleden

Klinkt alsof je een situatie moet creëren die vol te houden is. Ik gun het je enorm maar de kans is klein dat je nog even vol moet houden en alles daarna weer goed is. Maar ik bewonder je instelling! Een stapje terug is geen stap achteruit hè! Je zorgt het beste voor je kind als je voor jezelf zorgt. Ik weet zeker dat je haar niet tekort doet want je cijfert jezelf compleet weg als ik het zo lees. Ik zou adviseren sta het jezelf toe om tijdelijk te stoppen met de salon tot je weer jezelf bent en je in rustiger vaarwater zit. Daarna zullen je klanten blij zijn om je weer te zien!

één jaar geleden

Ik ben inmiddels bijna een jaar thuis. Was ook helemaal niet de planning, maar wat een rust heeft dat gegeven. Als je het financieel kan, overweeg het dan samen! Voor mijn man heeft het ook rust gegeven omdat het thuis gewoon veel beter loopt zo. En voor onze dochter is het de beste keus die we gemaakt hebben. Ik wilde weer een beetje gaan werken als ze naar de peuterspeelzaal zou gaan, maar nu ben ik weer zwanger, dus ik blijf gewoon nog even bij de kindjes. Ze zijn naar zo kort zo klein. De vraag is, zie jij het jezelf doen, thuis zijn bij je kindje? Zo ja, dan maakt het niets uit wat anderen ervan vinden en kan je dat gewoon lekker doen!