17 Reacties

4 jaar geleden

Naar mijn idee mag je niets in een gemeenschappelijk trappenhuis plaatsen dit in verband met brandveilig heid. Je zal dus moeten accepteren dat je hem wss moet tille. Zou dus voor een lichte en compacte wagen gaan

4 jaar geleden

Naar mijn idee mag je niets in een gemeenschappelijk trappenhuis plaatsen d ...
Volgens mij mag het ook niet nee. Bij ons in het gebouw in ieder geval niet.

4 jaar geleden

Wij wonen 2 hoog en hebben besloten de kinderwagen in de auto te laten. Als we naar buiten gaan, komen we toch langs de auto. Weet niet of dit een optie voor jullie is?

4 jaar geleden

Ik heb eerst de buren gevraagd of ze het goedkeurde dat ik de kinderwagen in de gezamelijke gang mocht zetten. Ophangen was bij ons geen keus, van de buren mocht ik het beneden zetten als hij ingeklapt stond en niet in de weg lag, wat erg fijn was want was zwanger van nummer 2 en was alleenstaand helaas.

4 jaar geleden

Naar mijn idee mag je niets in een gemeenschappelijk trappenhuis plaatsen d ...
Wanneer de brandveiligheid niet in het geding komt en de buren het goed vinden is er geen probleem. Mijn buren vonden het geen probleem dat mijn wagen er nu al 16 maanden staat. Ze kunnen er prima langs en begrijpen allemaal dat het een uitdaging is om kind, boodschappen en soms hond naar boven te krijgen.

4 jaar geleden

Heb je toevallig geen schuur of iets beneden waar je de kinderwagen kwijt kan? Lijkt mij dat je in gezamenlijk trappenhuis niks maar plaatsten / ophangen wegens brandveiligheid

4 jaar geleden

Bedankt voor de reacties! Ja, de buren hebben ook enkele dingen op de gang dus ik ga het sowieso vragen, zoals een schoenenkastje etc. Ik denk dat zij het geen probleem gaan vinden alleen nu nog op zoek naar een handig ophang systeem! Haha nee geen berging niks ;-)! En de auto kan soms voor de deur staan maar soms ook 3 blokken verder. We gaan nog wel even puzzelen.

4 jaar geleden

Reactie op YONA.S

Bedankt voor de reacties! Ja, de buren hebben ook enkele dingen op de gang ...
Oeh dat is wel een uitdaging! Veel succes 🥰

4 jaar geleden

Reactie op YONA.S

Bedankt voor de reacties! Ja, de buren hebben ook enkele dingen op de gang ...
Ophangen aan een fiets ophang systeem?

4 jaar geleden

Je mag iid niks in een trappenhuis plaatsen. Stel er breekt brand uit, voor de veiligheid is het tegen de regeltjes. Maar doen je buren het ook tsja dan waarom jij ook niet.

4 jaar geleden

Goedemorgen Yona. S Ik las net je berichtje voor aan mijn man en hij had meteen een goed idee voor je. Je moet dan even zoeken op Google onder fiets ophangsysteem. Dit systeem kun je ook zeker toepassen op een ingeklapte kinderwagen ,moet hem dan monteren aan je plafond in de gang en dan hijs je hem zo de lucht in! Ik hoop dat je er wat aan hebt Veel succes

4 jaar geleden

Reactie op JxS

Wanneer de brandveiligheid niet in het geding komt en de buren het goed vin ...
Ja maar dat is niet aan haar of de buren om te bepalen. Dat is op verordening van de brandweer of de eigenaar van het gebouw.

4 jaar geleden

Wij wonen ook in Amsterdam, smal trappenhuis, 1 hoog. Wij hebben buren die absoluut niks in het trappenhuis willen. We zaten ook te denken hoe we dat gaan doen met een kinderwagen. Ons plan is om sowieso een draagdoek te gebruiken en we nemen een kinderwagen die je klein kan opvouwen en licht is. De yoyo2 babyzen 0+ of 6+. Nu we dit bedacht hebben zien we m overal in onze buurt en in het park.

4 jaar geleden

Goedemorgen Yona. S Ik las net je berichtje voor aan mijn man en hij had m ...
Super bedankt voor deze tip! Heel fijn dit 😍

4 jaar geleden

Reactie op linnie1234

Wij wonen ook in Amsterdam, smal trappenhuis, 1 hoog. Wij hebben buren die ...
Haha ja wij zijn ook bij babypark alle kinderwagens gaan tillen 😛!

4 jaar geleden

Een vriendin van me woonde ook 3 hoog in A'dam en die hing het onderstel van de kinderwagen beneden aan slot en grendel. Dan hoefde ze alleen het bovenstuk er op te klikken.

4 jaar geleden

Er is ook een nieuwe inklapwagen van joolz (aer). Wij hebben hetzelfde probleem en mijn vriend is 194 en ik 165. Dus ook daar nog even een middenweg in vinden. De babyzen is denk ik wat moeilijker bij ons lengte verschil maar staat zeker op het lijstje en anders dus de joolz aer!