25 Reacties

vor 2 Jahren

Reactie op Liess91

Ons dametje loopt voor qua lengte maar daarin tegen loopt haar gewicht niet ...
Dat is inderdaad ook een optie! Dan kan ik er ook dingen in doen die hij normaal los niet eet

vor 2 Jahren

Reactie op Lou-ann21

Echt heel erg bedankt voor je reactie ❤️ hij heeft vandaag super veel geget ...
Graag gedaan! Ik denk oprecht dat je al alles doet wat je kan. Alle kindjes ontwikkelen anders, soms wat sneller en soms wat trager. Uiteindelijk weten mama’s (en papa’s) het altijd het beste. Jij/jullie zijn het meeste met de kleine. Als hij blij is, goed eet en drinkt (voor hem voldoende) dan komt alles goed! Vandaag at mijn zoontje nauwelijks en ook hij is afgevallen (op eigen weegschaal gemeten). Mocht je willen weten hoe het bij ons is gegaan, begin september moeten wij terug bij het consultatiebureau komen dus ik probeer eraan te denken dan een update te sturen als je wilt. ♥️

vor 2 Jahren

Reactie op BabyvdN

Graag gedaan! Ik denk oprecht dat je al alles doet wat je kan. Alle kindjes ...
Jaa precies! Komt t gewicht met je eigen weegschaal overeen met dat bij cb? Als ik hem hier op de weegschaal zet (gewoon normale) dan lijkt t gewicht anders. jaa laat maar weten als je wil!

vor 2 Jahren

Reactie op Lou-ann21

Jaa precies! Komt t gewicht met je eigen weegschaal overeen met dat bij cb? ...
Ik weet het niet zeker maar ten opzichte van een eerdere weging was het bijna 500 gram verschil. Wij wegen alleen niet heel structureel 😅 sorry. Ik laat het je weten (hopelijk denken mn hersenen er dan ook aan 🤣.

vor 2 Jahren

Ja hier was onze dochter ook afgevallen, maar cb zei dat dat heel normaal is met deze leeftijd (11.5 maand) omdat ze actiever worden kwa kruipen, lopen enzovoorts!