10 Reacties

6 maanden geleden

Ik heb een trap rekje bij de deur gezet. Kan hij in ieder geval de kamer niet uit. Het verkomen uit bedje. Ik denk daar geen oplossing voor is. Bij ons wss dat ook een probleem. Nu sinds kort gaat die gewoo direct slapen

6 maanden geleden

Ja hier sinds 3 weken hetzelfde. Daarvoor al maanden peuter bed en bleef die altijd lief liggen nu heeft ie het helemaal uitgevonden. Ik probeer hem elke keer terug te leggen of blijf bij hem zitten tot ze slaapt. Ik zeg elke keer niet uit je kamer maar papa en mama roepen. Sochtends komt die ook vaak rond 7 maar dat vind ik dan prima

6 maanden geleden

Wij hebben een lampje van alecto, simon de slak heet ie 😂 Slaaptrainer, lampje blauw met maantje is in bed - lampje geel met zonnetje is je mag eruit Helpt hier goed!

6 maanden geleden

Is de middagdut niet overbodig? Als je kindje niet moe genoeg is om te slapen in de avond, gaan ze natuurlijk lopen spoken.

6 maanden geleden

Wij hebben ook een traphekje aan zijn slaapkamerdeur, werkt voor ons nu perfect! Eerste keren heeft hij wel geprobeerd maar zodra hij merkt dat hij niet kan komen spelen kruipt hij ook vanzelf weer in zen bedje, trekt zen lakentje om zich heen en valt weer in terug in slaap

6 maanden geleden

Klink omhoog?

6 maanden geleden

Reactie op EllaBabyNr1

Klink omhoog?
Kan helaas niet bij

6 maanden geleden

Reactie op Jurst

Is de middagdut niet overbodig? Als je kindje niet moe genoeg is om te slap ...
Ze heeft haar dutje nog wel nodig, misschien minder lang maar wel een dutje nog. Ze is aan het avontieren en vindt dat erg interessant. Bij de opvang en oma’s, waar ze nog in t ledikantje gaat, lopen ze hier niet tegen aan.

5 maanden geleden

Misschien is het nog te vroeg voor haar om een peuterbedje te doen. Ik volg slaaptipsvoorbabys op insta en daarin staat het ook heel herkenbaar. Dat als kindjes van deze leeftijd doorhebben dat ze er door komen ze slaapproblemen kunnen krijgen. Zij adviseren vgm ook pas met 3 jaar eeb peuterbedje. Mss is dat nog een overweging om toch weer het ledikant neer te zetten? Aangezien je zegt dat ze bij oma en opvang deze problemen niet ervaren

5 maanden geleden

Ja hier ook de klink omhoog