15 Reacties

één jaar geleden

Misschien een wake up light? Die geeft langzaam steeds meer licht af. Je kan er ook een wekker geluid bij instellen, maar dat hoeft niet. Ik word daar meestal al wakker van vlak voordat de wekker gaat. Het wordt nu alleen steeds vroeger licht. Maar als je een goed verduisterde slaapkamer hebt dan werkt het ook in de zomer.

één jaar geleden

Reactie op Sneeuw

Misschien een wake up light? Die geeft langzaam steeds meer licht af. Je ka ...
Ja! Alleen blijft het feit dat hij dan wakker wordt van ons😭

één jaar geleden

Oke niet lachen maar wij hadden hetzelfde probleem... inmiddels hebben we de tredes van de trap vastgeschroefd zodat die niet meer kraakt.. all deuren boven en de wc deur beneden vervangen voor massieve deuren en het glas wat boven alle deuren zit isolatie aan beide kanten gedaan en afwerkt met een stuk hout. En zelf heeft ze white noise aan op dr kamer. Sindsdien word ze niet meer wakker van ons 🤣🤣🤣🙈🙈

één jaar geleden

Wij hebben standaard witte ruis aanstaan op de kamer van mijn dochter en meestal wordt ze niet wakker als wij uit bed gaan. Het is een apparaatje van numsy. Bij oma bleek ze ook beter te slapen toen ik hem meegaf met logeren dus daar hangt hij nu ook.

één jaar geleden

Herkenbaar. Inderdaad ook als ik even moet plassen.. Geen tips helaas.

één jaar geleden

Reactie op Happymom211

Herkenbaar. Inderdaad ook als ik even moet plassen.. Geen tips helaas.
Zo frustrerend he!! Witte ruis, deuren dicht.. zo stil mogelijk doen. Helaas is t nog steeds niet genoeg.. Hopelijk snel in de fase dat ze in de ochtend ook wat dieper slapen

één jaar geleden

Wij slapen vlak naast de kamer van ons zoontje en hij wordt ook nogsteeds wakker als papa uit bed gaat, gelukkig niet meer wanneer ik moet plassen, maar dat doe ik ook zo stil mogelijk. Wij hebben wel onze wekkers zachter gezet (iPhone) en dit lijkt wel te helpen maar zodra papa zijn bed uit gaat, wordt hij vaak wel wakker. Ik laat m dan liggen en soms slaapt hij dan nog een uurtje tot 8 uur.

één jaar geleden

Op een Apple Watch (misschien ook wel andere smart watches) gaat de wekker door trillingen af. Ik word daar goed wakker van en maak zo m’n man en dochter niet wakker in de ochtend. Idee?

één jaar geleden

Reactie op camri

Op een Apple Watch (misschien ook wel andere smart watches) gaat de wekker ...
Ja zeker een goed idee!! Alleen blijft het feit dat hij vervolgens na 5 minuten wakker wordt van een van ons die ons klaar maakt om te gaan werken.. Wekker is nog t makkelijkste opgelost, niet zozeer het grootste probleem. Maar het andere is lastiger😭

één jaar geleden

Heb je al iets gevonden wat helpt? Hier denk hetzelfde probleem 🫨 Eigen kamer met white noise en toch wakker worden rond de wekker, duidelijk nog moe en huilend

één jaar geleden

Wij hebben nu ditzelfde ‘probleem’. Het maakt niet uit of et half 6 of 8 uur is. Hij wordt wakker van ons en wilt daarna niet meer slapen

één jaar geleden

Helaas.. DE oplossing niet geprobeerd. Had ook even white noise geprobeerd maar is ook eigenlijk voor het in slaap vallen en dat is het probleem niet. Nog steeds zoekende... 🥲🫶

één jaar geleden

We hebben de fisherprice slaaptrainer konijn knuffel. Hij wordt ook wakker van ons maar dan drukt hij op het konijntje die een rood licht geeft en muziek afspeelt en gaat dan nog lekker liggen soozen of valt soms zelfs nog even in slaap. Om 07:15 geeft het konijn groen licht en mag hij wakker worden. Konijn ook in te stellen via een app en dan kan je per dag een andere wakker worden tijd instellen. Ik vind het echt een uitvinding.

één jaar geleden

Reactie op kkeller

We hebben de fisherprice slaaptrainer konijn knuffel. Hij wordt ook wakker ...
Wooo per dag instellen! Ideaal! Ik heb er een met 2 wekkers tanden maar ochtend middag. Ik ga daar naar kijken. (Waarschijnlijk kopen) zeker door het zelf duwen die interactie lijkt me wel wat.

één jaar geleden

Ik zie nu bij de action dat hij voor €25 euro incl verzendkosten te koop is, online. Ga die proberen?