15 Reacties

2 jaar geleden

Wij hebben hem toen hij 5 maanden was al weggehaald omdat hij hem zijn ledikant introk. Vond het een beetje gevaarlijk worden dus nu hebben we de schommelstoel eronder gezet en het bedje aan de andere kant.

2 jaar geleden

Hier al even weggehaald. Onze dochter trok de klamboe inderdaad in haar bed

2 jaar geleden

Ik heb de klamboe met doorzichtige tiewraps onder aan de 4 poten van het bed vastgebonden. De klamboe zit muurvast. Trekken heeft geen effect. Werkt echt perfect vind ik en de tiewraps zie je niet. Ook zie je geen strakgetrokken effect, het hangt boven nog gewoon losjes.

2 jaar geleden

Hier al een maand of 2 weg, hij trok hem door heel zijn bed

2 jaar geleden

Reactie op Pippa_

Ik heb de klamboe met doorzichtige tiewraps onder aan de 4 poten van het be ...
Goeie tip !

2 jaar geleden

Hier sinds +- een maand weg, ze trok hem het ledikant in.

2 jaar geleden

Reactie op Pippa_

Wat slim! Heb je hier een foto van? Wil het ook zo proberen maar ik snap nog niet helemaal hoe je het hebt gedaan.

2 jaar geleden

Reactie op nummer7

Wat slim! Heb je hier een foto van? Wil het ook zo proberen maar ik snap no ...
Dankje! Ze ligt nu te slapen maar zal er morgen een foto van sturen ☺️

2 jaar geleden

Tiewrap is slecht te zien en dat is precies de bedoeling natuurlijk maar het zit dus over de stof heen aangetrokken. De stof van de klamboe zit om de poot van het bed

2 jaar geleden

Als je toch graag een klamboe hebt, maar bang bent voor in bed trekken, Deryan heeft bedtenten. Google maar eens, zijn heel fijn. Ze hebben ook klamboe tentjes voor over ledikanten/campingbedjes

2 jaar geleden

Reactie op Pippa_

Hoe heb je het gedaan als ik vragen mag? Ben een beetje onhandig in zulke dingen namelijk. Heb je toevallig ook een foto 🥺

2 jaar geleden

Reactie op September21Baby

Hoe heb je het gedaan als ik vragen mag? Ben een beetje onhandig in zulke d ...
Had al eerder een foto gestuurd maar hier nog een keer. Klamboe om de poot van het bed doen en dan de tiewrap erover straktrekken... meer is het niet 😊

2 jaar geleden

Reactie op ROF

Als je toch graag een klamboe hebt, maar bang bent voor in bed trekken, Der ...
Ook heel leuk voor in de zomer lekker buiten!

2 jaar geleden

Ik heb hem achteren het bed hangen en er een knoop in gemaakt. De knoop is ontzettend zwaar voor zo’n kleine en die krijgt ze het ledikantje niet ingetrokken

2 jaar geleden

Reactie op Pippa_

Had al eerder een foto gestuurd maar hier nog een keer. Klamboe om de poot ...
Dankjewel!