14 Reacties
4 jaar geleden
Ik heb op de babykamer een leuk rieten wasmandje staan voor de babywas, dus dat onze was gescheiden blijft. Deze haal ik om de 2 dagen leeg. Ik gooi alles bij elkaar op 30 graden, tenzij iets echt heel vies zou zijn maar tot nu toe niet mee gemaakt.
Ik knoop niks dicht, doe ik met opvouwen. En ik doe het niet binnestebuiten , tenzij het bij toeval zo uitgegaan is😜
Ik gebruik waspods, merk is wisselend, ligt er maar net aan welke winkel ik ben of waar een goeie aanbieding
4 jaar geleden
Bij de laatste loodjes heb ik alles binnenste buiten, per kleur, per graden 30/40 gewassen en dat 2keer. Nu gooi ik alles erin wat moet worden gewassen op 40graden. Tenzij er poep op zit, dan 60graden. Ik had eerst waspoeder/gel van greenjump, heb nu ook neutral in huis gehaald maar nog niet geprobeerd
4 jaar geleden
Hier was ik alles met neutral en met wasverzachter van ecover.
Hydrofiele doeken en baddoeken doe ik op 60 graden en gaan regelmatig mee met onze normale handdoekenwas als het anders een te klein wasje is. Anders doe ik ze ook weleens mee met babykleding op 30 of 40 graden.
Daarnaast is mijn andere optie voor babykleding om het mee te wassen met de kleding van mijn 4 jarige zoon.
4 jaar geleden
Wij gooien gewoon alles bij elkaar. Wij hebben was wat wel en niet in de droger gaat, daar is waar wij op scheiden, verder gaat alles in dezelfde trommel met heerlijk robijn wasmiddel wat wij altijd al gebruiken. Babysokjes doen wij in een bh was zakje, dat is het enige “gekke”.
4 jaar geleden
Reactie op Nogrim
Ik was alle kleertjes op 30 graden met Persil sensitive of Le Chat Bebe en ...
Nee bij ons komt echt alles gewoon lekker schoon en fris uit de was. Wij wassen alles op 40 graden en wassen met robijn paradise secret. Nou hebben wij wel net een nieuwe wasmachine weet niet of het daaraan kan liggen……
4 jaar geleden
Wij wassen hier wel apart. We hebben een wasmachine die zich aanpast aan t gewicht wat er in zit dus meestal zijn de wasjes voor haar max n half uur haha en dan op 30 graden. Lekker snel schoon en fris en dan in de droger en binnen n uur is alles klaar en als ik echt ff doorpak dan ligt t binnen anderhalf uur weer in de kast en al!
Wij gebruiken wel speciaal wasmiddel voor baby's nog en geen wasverzachter (dat is toch voor haar huid net te veel van t goeie) van de week al een paar wasjes gedraaid met normale Ariel waspoeder en daar reageerde ze ook weer goed op dus kunnen straks weer alles met normaal wasmiddel wassen.