18 Reacties
2 jaar geleden
Hoi ja ik knutsel nu sinds kort met ons kindje en ik moet zeggen hij vind het wel leuk wat je ook kan doen is zo een diepvries zakje nemen daar een blad in doen met wat verf op en vast plakken aan u eet stoel en dat ze dan zo een beetje prutsen of met waar ze een kunst werk op maken daar wat verf op doen en dan hun laten doen zo dat ze zelf iets moois kunnen maken
2 jaar geleden
Kan niet wachten 馃ぉ maar vind het nog wat te vroeg. Als je te veel helpt is het niet echt meer hun eigen werkje heb ik het gevoel.
2 jaar geleden
Ja dat snap ik maar dit een cadeautje voor papa en hij heeft ook nog geknutseld en dan doet hij het volledig zelf
2 jaar geleden
Reactie op EllaBabyNr1
Kan niet wachten 馃ぉ maar vind het nog wat te vroeg. Als je te veel helpt is ...
Ja, dat gevoel had ik ook. Daarom wilde ik hier eens polsen wat er al zoal ging. Maar misschien loop ik wat op de feiten vooruit en wacht ik beter nog een beetje tot ze wat meer kan 馃槄
2 jaar geleden
Hier een jongetje die nog echt alles in z'n mond stopt, dus nog heel even geduld
2 jaar geleden
Reactie op Tona
Ja, dat gevoel had ik ook. Daarom wilde ik hier eens polsen wat er al zoal ...
Tegen die tijd starten we wel een clubje 馃榿
2 jaar geleden
mij lijkt klei heel leuk
ik weet niet welke ik moet nemen.. hoef alleen geen 'zelf drogende klei' want dan moet je t steeds wegdoen
en wil zonder shizzle erin, gewoon klei
iemand een tip?
2 jaar geleden
Reactie op Bougainville
mij lijkt klei heel leuk
ik weet niet welke ik moet nemen.. hoef alleen gee ...
Zelfmaken, even googlen en dan heb je zo een aantal receptjes. Voordeel van zelfmaken is dat als er wat het mondje in gaat het minder tot niet schadelijk is ten op zichte van gekochte klei.
2 jaar geleden
Reactie op Cooltjuh
Zelfmaken, even googlen en dan heb je zo een aantal receptjes. Voordeel van ...
my god nerd ben ik, niet aan gedacht, dankje!