18 Reacties

2 jaar geleden

Nog niet, maar wil het ook gaan doen. Kleuren, stickers plakken en eventueel samen lijmen met pritstift en veilig samen knippen.

2 jaar geleden

Hoi ja ik knutsel nu sinds kort met ons kindje en ik moet zeggen hij vind het wel leuk wat je ook kan doen is zo een diepvries zakje nemen daar een blad in doen met wat verf op en vast plakken aan u eet stoel en dat ze dan zo een beetje prutsen of met waar ze een kunst werk op maken daar wat verf op doen en dan hun laten doen zo dat ze zelf iets moois kunnen maken

2 jaar geleden

Kan niet wachten 馃ぉ maar vind het nog wat te vroeg. Als je te veel helpt is het niet echt meer hun eigen werkje heb ik het gevoel.

2 jaar geleden

Ja dat snap ik maar dit een cadeautje voor papa en hij heeft ook nog geknutseld en dan doet hij het volledig zelf

2 jaar geleden

Reactie op EllaBabyNr1

Kan niet wachten 馃ぉ maar vind het nog wat te vroeg. Als je te veel helpt is ...
Ja, dat gevoel had ik ook. Daarom wilde ik hier eens polsen wat er al zoal ging. Maar misschien loop ik wat op de feiten vooruit en wacht ik beter nog een beetje tot ze wat meer kan 馃槄

2 jaar geleden

In juli mee begonnen, ze vind het helemaal leuk.. Lekker smeren en haar ding mogen doen. Op het kdv is zij vorige keer voor het eerst met stiften bezig geweest ipv verf, nu wilt ze alle pennen hebben馃槀

2 jaar geleden

Hier een jongetje die nog echt alles in z'n mond stopt, dus nog heel even geduld

2 jaar geleden

Vorige week eens klei geprobeerd. Dat lukte nog niet echt. Wat hij wel interessant vond is als ik de klei in een worst had gerold dat hij er stukjes van kon trekken.

2 jaar geleden

Papier scheuren als mijn oudste aan het knippen is 馃憣

2 jaar geleden

Reactie op Tona

Ja, dat gevoel had ik ook. Daarom wilde ik hier eens polsen wat er al zoal ...
Tegen die tijd starten we wel een clubje 馃榿

2 jaar geleden

Reactie op Linnnepin

Nog niet, maar wil het ook gaan doen. Kleuren, stickers plakken en eventuee ...
Ik heb stempelen geprobeerd, maar hij vond het leuker om het dopje van de stempel te halen en er weer op te doen, dan het stempelen zelf 馃槀

2 jaar geleden

Op de opvang 馃グ

2 jaar geleden

Hier heeft ze vandaag op de kdv een lampion geschilderd:) echt een dreumesje zo馃槉 Gaat zo snel allemaal馃お

2 jaar geleden

Ben heeft voor zijn 1e verjaardag een schetsboek en kleurpotloden gekregen. Hij krast er al flink op los 馃槄. Met verf heb ik alweer tijdje niet gedaan. Denk dat ik vrijdag een gokje ga wagen met de vingerverf en zijn schetsboek 馃槄.

2 jaar geleden

mij lijkt klei heel leuk ik weet niet welke ik moet nemen.. hoef alleen geen 'zelf drogende klei' want dan moet je t steeds wegdoen en wil zonder shizzle erin, gewoon klei iemand een tip?

2 jaar geleden

Reactie op Bougainville

mij lijkt klei heel leuk ik weet niet welke ik moet nemen.. hoef alleen gee ...
Zelfmaken, even googlen en dan heb je zo een aantal receptjes. Voordeel van zelfmaken is dat als er wat het mondje in gaat het minder tot niet schadelijk is ten op zichte van gekochte klei.

2 jaar geleden

Reactie op Cooltjuh

Zelfmaken, even googlen en dan heb je zo een aantal receptjes. Voordeel van ...
my god nerd ben ik, niet aan gedacht, dankje!

2 jaar geleden

Reactie op Bougainville

my god nerd ben ik, niet aan gedacht, dankje!
Hihi maakt niet uit. Je moet maar weten dat het kan en eraan denken 馃槄