16 Reacties

5 jaar geleden

whahaha, dat herken ik.. volgens mij ruikt elke koelkast zo.. gekoelde water uit een box ofzo, die geur

5 jaar geleden

Herkenbaar haha

5 jaar geleden

whahaha, dat herken ik.. volgens mij ruikt elke koelkast zo.. gekoelde wate ...
Ohh god dat verklaart dan alles 馃槶

5 jaar geleden

Niet perse met de koelkast wel met de vuilnis, ik loop dan te kokhalzen niet te doen.

5 jaar geleden

Ik heb er alleen 鈥榮 ochtends enorme problemen mee.. ik moet de koelkast, de vaatwas en de vuilbak echt mijden dan of ik loop een half uur te kokhalzen 馃檲

5 jaar geleden

Ja ik heb hier ook last van! Probeer mn adem in te houden als ik iets uit de koelkast moet pakken maar moet bijna elke keer kokhalzen hahah

5 jaar geleden

Ik heb t ook en nu zijn ze hier van mijn douch kabine een inloop aan t maken en boven en beneden nieuwe wc aan het plaatsen oh man die rioollucht die kilt me bahbah kan er echt niet tegen 馃ぎ馃檮

5 jaar geleden

Jaa, ik loop elke keer te kokhalzen! Probeer mn adem in te houden en dingen op de tast te pakken want ook het zicht van voedsel ofzo triggert me馃あ

5 jaar geleden

Herkenbaar en nog steeds niet over bij mij haha. Adem inhouden als je wat uit de koelkast moet pakken?

5 jaar geleden

Zo vies ja馃槀

5 jaar geleden

Jaa vreselijk

5 jaar geleden

Heel makkelijk op te lossen 馃槈. Je hebt zo鈥檔 ei voor in de koelkast die geurtjes weghaald

5 jaar geleden

Ik heb dit met de oven. Ik ruik de oven overal in huis . Word er kotsmisselijk en erg ongelukkig. Loop de hele dag in huis te kokhalzen

5 jaar geleden

Ik heb dit met de oven. Ik ruik de oven overal in huis . Word er kotsmissel ...
Bahhh vreselijk lijkt mij dat zeg! Ik ben er zelf gelukkig inmiddels wel al overheen 馃槄

5 jaar geleden

Ik had dit weken ook heel extreem, vooral als er een klaargemaakt gerecht of vlees in lag walgelijk gewoon 馃ぎ 馃あ inmiddels ook verminderd gelukkig...

5 jaar geleden

Je moet dat gaatje in de koelkast helemaal onderin eens schoonmaken met een dun stokje met veertjes, die voor rietjes bedoeld zijn. Daar kan een behoorlijke stank uit komen.