8 Reacties

4 jaar geleden
Ik heb geen ervaring met mijn baby, maar ik hou het wel in de gaten omdat ik zelf als baby koemelkallergie had. Bij het CB heb ik geïnformeerd naar eventuele symptomen, maar de symptomen schijnen vrij vaag te zijn waardoor het moeilijk is om vast te stellen. Vermoed je een koemelkallergie bij je baby?

4 jaar geleden
Onze zoon heeft het, erfelijk dus we wisten het van te voren. Een fijne en snelle manier om erachter te komen is via de homeopaat. Zelf gaan we naar veenstra in Schijndel. Symptomen: kramp, buikpijn, eczeem, huilen, moeilijk en harde ontlasting

4 jaar geleden
Mijn middelste zoontje, nu 3 had het. Pas met een week of tien echt ontdekt na stempel 'huilbaby'. Symptomen hier waren, huilen (lees krijsen) na elke voeding, krampen, veel spugen, hoesten, altijd verstopte neus. Vooral het ontroostbare was het ergste, zelfs draagdoek hielp niet meer uiteindelijk. Hij sliep ook bijna niet. Had overigens ook verborgen reflux dus dat speelde ook mee. CB zei dat het belangrijkste symptoom was achterblijven in groei maar dat was bij mijn zoontje niet met geval, vandaar zo'n late diagnose.

4 jaar geleden
Ook ontdekt dat mijn zoontje koemelk allergie heeft pas na de 2de maand... het was echt heel moeilijk in het begin omdat iedere dokter het op krampjes stak maar mijn gevoel zei dat er iets meer aan de hand was. Krijsen na de voeding, niet slapen , spugen en hem met niets kunnen troosten. Na een goede dokter gevonden tr hebben eindelijk gevonden wat het was nu drinkt hij novalec en ook nog borst dus ik drink alleen soja en geen kaas of andere producten waar melk in zit en hij is veel beter soms wel eens een krampje maar hij is veel rustiger geworden.. er zijn heel veel babys die dit hebben maar je kan het zelf uittesten door eens alle zuivelproducten te laten als ook koekjes enzo waar melk in zit

4 jaar geleden