4 Reacties
2 jaar geleden
En als je ergens anders in de trein gaat zitten op een eenpersoonsstoel of zet je tas op de stoel naast je? Zodat je alleen zit en dan een grote hydrofiele doek meenemen zodat je wat privacy hebt. En over conducteurshokje, daarvoor zou ik ICE even bellen. Misschien hebben zij een beter idee? Neem aan dat ze wel vaker die vraag krijgen.
2 jaar geleden
Ik zou de conducteur even vragen. Misschien is er ergens een afsluitbare ruimte die even gebruikt kan worden. Soms hebben ICE’s ook zo’n 1e klas 4-zits welke dicht kan.
2 jaar geleden
oh jeetje.. kun je niet voor je vertrekt en meteen als je aankomt
ik zou toch toilet opteren geloof ik
2 jaar geleden
In de ICE zit altijd een bistro, download de translate app of je moet bij toeval vloeiend duits spreken 😅. En vraag er naar. Zij hebben een direct contact met de conducteur en kunnen je verder helpen. Mijn ervaring met de ICE is dat ze je echt super goed proberen te helpen. Geef in trein 1 eventueel aan dat je in trein 2 zou willen kolven. Toiletten in de ICE zijn trouwens vrijwel altijd blinkend schoon.
Mijn vriend en ik hadden voor mijn bevalling 1e klas trein vrij reizen abonnementen waarmee wij binnen NL ook toeslagvrij met de ICE mochten reizen.
Mocht je aan boord eten de curryworst met friet en/of broodjes is een aanrader 😜.