Beste medemama’s,
Volgende week gaan we met onze 7,5 maand oude dochter op vakantie naar Griekenland. Nu kolf ik normaal gesproken een flesje in de avond voor haar, zodat ze een goede fles drinkt aan het begin van de nacht.
In december waren wij in Turkije en toen kolfde ik ook, maar toen meer om de eerdere borstonsteking die ik had gehad, opnieuw te voorkomen. Vanwege dat daar het water uit de kraan niet drinkbaar is, heb ik daar meestal gekolfd en dan de melk maar weg moeten gooien (ja, heel pijnlijk) omdat er ook geen mogelijkheid was om de flesjes ergens goed uit te wassen. Maar toen was ze ook net 3 maanden dus vond ik dat nog wat spannender met hygiëne en zo.
Nu heb ik begrepen dat op Kos waar wij heen gaan het water gewoon drinkbaar is, al kan het wel wat naar chloor smaken. Dus ik twijfel nu of ik gewoon door moet gaan met kolven in de avond daar, of tijdens de vakantie maar gewoon die voeding live te doen zodat ik niet steeds die flesjes hoef te wassen. Wat zouden jullie doen? En misschien nog andere tips hierin?
Ik hoor het graag!