12 Reacties

één jaar geleden

Mijn dochter doet dit alleen snachts. Is al 8 weken ofzo. Sliep eerst altijd door van 20u tot 7/8/9 uur, geen idee of en hoe het weer goed komt

één jaar geleden

Het kan van alles zijn. Of het nou een sprong, een fase of iets anders heet, maakt denkt ik niet zoveel uit. Kijk vooral wat je dochter nodig heeft, het wordt vast weer beter. 😊

één jaar geleden

Hier ook. Overdag weinig slaap en savonds veel wakker en huilend wakker. Soms wel iedere paar uur. Denk dus wel de sprong of iets dergelijks 🤷🏼‍♀️

één jaar geleden

Reactie op Mommy98

Mijn dochter doet dit alleen snachts. Is al 8 weken ofzo. Sliep eerst alti ...
Jeetje 8 weken pfff, Komt vast wel goed. Alhoewel ik hier zelf echt zit van pfff komt dit nog goed?

één jaar geleden

Het kan van alles zijn. Of het nou een sprong, een fase of iets anders heet ...
Dat hoop ik ook, En het komt vast wel goed. Maar als je 2 weken zo zit pffff. Vind het voor haar ook zo sneu. Want ze is zo moe. Maar het lukt gewoon niet.

één jaar geleden

Reactie op RLY

Hier ook. Overdag weinig slaap en savonds veel wakker en huilend wakker. So ...
Dat denk ik ook, Weet wel zeker dat het de sprong is. Maar soms dan beangstigd het mij. Dat ik denk dit komt niet meer goed. Wil zo graag dat zij rustig in slaap valt. Maar goed eten was ook een drama. Veel op de grond gooien al wekennnnn. Voorheen at zal alles op. Maakte mij zorgen. Vanavond heeft ze alles opgegeten en niks op de grond grgooid. Dacht even hehe sprong 9 is op zijn einde

één jaar geleden

Dat denk ik ook, Weet wel zeker dat het de sprong is. Maar soms dan beangst ...
zijn het niet gewoon tanden? Dan slapen ze ook slecht, ook al willen ze graag, de pijn houdt ze wakker en eten is dan een drama!

één jaar geleden

Wij hebben ditzelfde 's nachts, sinds een week of 5.. ze slaapt wel goed in omdat ze zo moe is, maar halverwege de nacht begint het drama. Dan gaat ze staan en krijsen, niet normaal. Ze stopt pas als 1 van ons haar even optilt. Ik denk dat het haar kiezen zijn, komen 4 door. En zie nu dat ze ook in sprong 9 zit, dus een combi misschien. Het is voor haar vermoeiend en zo sneu. Maar idd voor jezelf ook en frusterend als je denkt, komt dit nog goed.. Maar bij ons gaat het de afgelopen 2 nachten al een stuk beter! Nog maar 2x gehuild. Dus hopelijk wordt het nu weer steeds meer zoals het was. Ik hield mezelf voor, zodra die kiezen goed door zijn is het over. Dus blijven troosten en af en toe druppels op smeren voor de pijn. Misschien bij jullie ook doorkomende kiezen? Maar kiezen of sprong, het wordt uiteindelijk echt weer beter hoor 😘

één jaar geleden

Dat denk ik ook, Weet wel zeker dat het de sprong is. Maar soms dan beangst ...
Ja dat was hier ook een tijdje. Moet in ene weer veel meer helpen met eten ofzo om ze te laten eten. Alsof ze met alles weer wat meer hulp nodig hebben. Maarja.. het zullen allemaal wel fases zijn 🤷🏼‍♀️

één jaar geleden

Oh precies hetzelfde hier, komt dit nog goed denk je dan.. ik denk ook combi van kiezen en sprong 9..

één jaar geleden

Ik herken dit helemaal. Onze dochter begon na haar eerste verjaardag wat te spoken met haar slaapjes overdag en op een gegeven moment ook ‘s nachts. Las toen dat er een slaap regressie was rond die tijd. Het ging hier net weer even goed, althans beter, en alweer een paar weken in sprong 9 dus dacht er goed vanaf te komen. Maar sinds een paar nachten is het echt drama, rond 03:00 wakker, niks helpt. Uiteindelijk sliep ze vannacht pas weer rond 05:00. Ze krijgt momenteel ook wel kiezen (4 tegelijk), begint sinds kort ook echt te praten en loopt nu sinds een week of wat.. dus veel te verwerken, maar las net dus dat er rond 14 maanden wéér een slaap regressie is! Wellicht het zelfde bij jou.. ik weet ook niet echt wat nou een goede aanpak is, als ze zo blijft huilen haal ik haar ook gewoon uit bed, soms heeft ze dan ook ineens zin in een fles (ineens honger) en soms is er niks aan de hand 🤷🏼‍♀️ ik probeer me zelf maar voor te houden dat het een fase is (jawel de zoveelste) en dat het uiteindelijk wel weer goed komt 🥲

één jaar geleden

Hier ook een spookje ‘nachts. Meestal rond 04.30, maar vannacht was het 01.00. Hij wil dan graag een flesje en gaat daarna direct weer slapen. Soms heeft hij ook door zijn luier heen geplast of is hij gewoon overstuur. (Droom ofzo?) Heb vannacht een drinkbeker in zijn bed gelegd, maar dit had geen effect helaas 🤓 Hij slaapt vrijwel direct weer als ik hem terug leg in bed maar ik niet 🙃