Mijn dochter zit sinds 3 weken in sprong 9. Opzich ging het goed tot zij ineens niet meer wilt slapen in de avond. Krijsen staan in bed en blijven krijsen. Niks helpt dus haal haar er uiteindelijk uit. Tot ze rustig word en zo moe dat ze of in slaap valt of het wel accepteerd. Ik weet van bepaalde sprongen dat het heftig is. Maar vind deze echt heel erg pittig. Een week lang krijsen. Toen ging het 3 avonden goed en nu alweer 4 dagen dat ze niet wilt slapen. Ze is moe gaapt wrijft in ogen. Denken jullie dat dit sprong 9 is?. Ben zo bang dat dit niet meer goed komt. Vind het voor haar zielig. Maar voor ons ook pittig. Snachts vaak huilend wakker. Gelukkig slaapt ze dan wel door als ik de speen erin doe. Weet dat bij vorige sprongen het zo.n 2 weken duurde. Alleen nam t vrij snel dan af met de ene avond goed de andere avond weer minder. Maar nu blijft het maar doorgaan. Dat ik gewoon ga twijfelen. En bang ben dat zij het door heeft dat ik haar uiteindelijk uit bed pak. Kan t mij haast niet voorstellen.