13 Reacties

één jaar geleden

Pfff jeetje snap dat je zo geschrokken bent!! Lijkt me heel heftig en eng om mee te maken.. emoties lekker laten gaan hoor dat helpt je alleen maar. Hopelijk voel je je snel weer beter! En gaat het met je zoontje ook snel weer beter. Sterkte ermee!

één jaar geleden

Reactie op Debster86

Pfff jeetje snap dat je zo geschrokken bent!! Lijkt me heel heftig en eng o ...
Lief! Dankjewel! Vreselijk was het..

één jaar geleden

Wij hebben het inmiddels nu voor de 3e keer in korte tijd gehad. Inderdaad geen pretje, en het blijft gewoon heel erg vervelend om aan te zien. Op de één of andere manier kan ik het wel goed relativeren en denken; het kan haar geen schade toebrengen, en zal er snel weer uitkomen. Maargoed, dit moet je ook kunnen.. Mijn moeder was er 2 keer bij, en die vind het nog heel erg vervelend als we het er over hebben. Wij hebben nu medicijnen thuis, voor mocht het weer gebeuren.

één jaar geleden

Ahhh zo zielig! Sterkte!

één jaar geleden

STERKTE! ♥️

één jaar geleden

Oh wauw. Hoe was het vandaag?

één jaar geleden

Reactie op Evvvv

Oh wauw. Hoe was het vandaag?
Lief dat je het vraagt! Het gaat ietsjes beter gelukkig, maar nog steeds niet helemaal de oude. Hij eet ook echt super slecht. Hopelijk gaat het vandaag wat beter..

één jaar geleden

En, hoe gaat het met jou? Bekomen van alle hectiek?

één jaar geleden

Oh wat vreselijk.. mijn zoontje heeft een aantal weken geleden helaas twee koortsstuipen vlak achter elkaar gehad. Ook ambulance en ziekenhuisopname. Het duurde even voordat hij weer de oude was. Het heeft zo’n impact op die kleine lijfjes. Veel knuffelen en bij hem zijn, dat eten komt wel weer! Even wat ongevraagd advies voor jou: neem vooral de tijd om dit een plekje te geven. Ondanks dat het niet schadelijk is voor ze is het verschrikkelijk om te zien en je zo machteloos te voelen. Dat doet wat met je als moeder.. De emoties en angst zitten bij mij nog steeds erg hoog 😉

één jaar geleden

Reactie op Anouk1-24

En, hoe gaat het met jou? Bekomen van alle hectiek?
Moet heel eerlijk zeggen dat ik er nog steeds niet helemaal overheen ben. Bizar hoeveel impact dit kan hebben.

één jaar geleden

Reactie op syllll

Oh wat vreselijk.. mijn zoontje heeft een aantal weken geleden helaas twee ...
Vreselijk!! En wat heftig 2 achter elkaar 😞.. Heel lief van je. Besef nu ook dat het meer met mij heeft gedaan dan ik in eerste instantie dacht. Vooral het stukje machteloos voelen heeft heel veel gedaan. Hopelijk wordt het deze dagen wat rustiger in mijn hoofd.

één jaar geleden

Reactie op GigiChiara

Moet heel eerlijk zeggen dat ik er nog steeds niet helemaal overheen ben. B ...
Ja, je staat er ook machteloos bij te kijken. Helaas kun je op dat moment niets, alleen aan zijn zijde blijven en het medische personeel z'n werk laten doen. Hopelijk kun je het snel van je afzetten! Het blijkt dat iedereen er anders mee omgaat.. denk dat ik het misschien wel te snel loslaat? Slechte moeder 😅

één jaar geleden

Reactie op Anouk1-24

Ja, je staat er ook machteloos bij te kijken. Helaas kun je op dat moment n ...
Nee joh! Iedereen gaat er heel anders mee om wat je zegt en het is dan juist erg fijn als je het snel een plekje kan geven! Maakt je zeker geen slechte mama 🫶🏼.