5 Reacties

5 jaar geleden

Ik moet je heel eerlijk zeggen dat ik een extra grote commode heb gekocht toentertijd en deze alleen door de kraamverzorgster is gebruikt, mijn zoon doe ik tot op de dag van vandaag altijd op de bank of bed verschonen haha.. Hoor dit echt vaker ook, maar mocht je 'm wel willen gebruiken: koop er dan niet één welke te smal is, kindje groeit snel en rolt ook snel

5 jaar geleden

Hier ook voornaam op de bank of bed of in de box verschoont. "Voor het gemak" Na badje wel meestal op commode. Ik ben wel voorstander van zijwaarts verschonen 🤷🏽‍♀️ maar mijn vriend die ging gwn aan de rechter zijde staan zodat hij wel vanuit de beentjes ging verschonen. Zorg inderdaad voor een ruim blad of je nou zijwaarts of anders gaat verschonen, mn zoontje trapte uiteindelijk gewoon mandjes er vanaf 🤣

5 jaar geleden

De koppang is veel kleiner dan de Hemnes🙈

5 jaar geleden

Ik moet je heel eerlijk zeggen dat ik een extra grote commode heb gekocht t ...
Haha ja, dat hoor ik ool vaker.. wij hebben geen ruimte voor een garderobekast dus we moeten sowieso een commode voor de kleertjes en alles dus wil er dan gelijk een verschoningscommode van maken.. wij wonen in een appartementje dus wellicht dat we er dan wel meer gebruik van maken, omdat we niet steeds naar boven ofzo hoeven ervoor😂..

5 jaar geleden

Reactie op noortje19

De koppang is veel kleiner dan de Hemnes🙈
Ohja dan de Hemnes met 3 lades ook?? Ik heb ze nog niet in het echt gezien/vergeleken😅.. binnenkort hopelijk eindelijk eens naar Ikea..