11 Reacties

4 jaar geleden

Alpine Muffy hebben wij. Wij zijn er tevreden over.

4 jaar geleden

Reactie op MarloesTak

Alpine Muffy hebben wij. Wij zijn er tevreden over.
Ikzie dat die vanaf 3 maanden is.. of heb je die eerder gebruikt?

4 jaar geleden

Reactie op Bussra95

Ikzie dat die vanaf 3 maanden is.. of heb je die eerder gebruikt?
Wij hebben het bij onze eerst gebruikt met carnaval en toen was ze 5 maanden... Lijkt me niet dat dit op een paar weken aankomt. Het is een elastische band die je zelf kunt stellen en de 2 gehoorbeschermers zijn super licht. Maar ik ben geen expert natuurlijk 😂 Volgende week is het bij ons op dorp sinterklaas intocht en dan krijgt de jongste de gehoorbescherming op en die is dan 9 weken.

4 jaar geleden

Reactie op MarloesTak

Wij hebben het bij onze eerst gebruikt met carnaval en toen was ze 5 maande ...
Ah oke dankjewel. Mijn dochter is ook 9 weken als de verloving is dus dan zal het goed zijn dankjewel! Ga het gewoon proberen

4 jaar geleden

Reactie op Bussra95

Ah oke dankjewel. Mijn dochter is ook 9 weken als de verloving is dus dan z ...
Ik heb ook die koptelefoon. Mijn dochter is vandaag precies 8 weken oud en de koptelefoon past gewoon. De elastieke band maak je met klitteband vast. Heb alleen op gedaan om te passen, nog niet gebruikt

4 jaar geleden

Je hebt ook oordopjes speciaal voor babies. Dat heb ik een keer gekocht toen ik naar een bruiloft ging.

4 jaar geleden

Reactie op Nasje2

Je hebt ook oordopjes speciaal voor babies. Dat heb ik een keer gekocht toe ...
Welke zijn dat??

4 jaar geleden

Reactie op Bussra95

Welke zijn dat??
Ik heb ze ongeveer 3,5 jaar geleden gehad dus weet niet meer welke ik precies had. Maar toen ik ging googlen kwam ik op deze, worden op maat gemaakt. https://kind-oordopjes.nl/Proplugs-Non-Vented-Roze-Oordopjes-Oordoppen

4 jaar geleden

Hier ook een alpine muffy fan! Mijne is nu 10 weken en heb ze dit weekend voor het eerst gebruikt.

4 jaar geleden

Reactie op Nasje2

Ik heb ze ongeveer 3,5 jaar geleden gehad dus weet niet meer welke ik preci ...
Dankjewel!

4 jaar geleden

Hier ook de alpine muffy. 3 jaar geleden bij mijn zoontje gebruikt was toen 4 weekjes. Werken geweldig en zitten ook goed