212 Reacties

3 jaar geleden

Onze zoon heet Quin, maar vind die naam voor een meisje ook heel leuk!

3 jaar geleden

Dacht nog aan Hazel, hoorde dat van de week ergens. Weet nog niet wat ik er zelf nou van vind, maar hij is wel blijven hangen ;)

3 jaar geleden

faye

3 jaar geleden

Reactie op Isababy

faye
Wij gaan ook voor Faye馃挆

3 jaar geleden

Wij gaan voor Lilly

3 jaar geleden

Fran, ellie, noa, emma, ella, june, luna, Lana, layla, chloe, cato, laura, lina, lilo, angel, amaya, emily

3 jaar geleden

Lilly, hailey, rose, harley, lore, lina, may, luka, emilia, milly, Milla, river, sky, storm, liv, coco, nora, rosie

3 jaar geleden

Onze dochter gaat Liv Elisabeth heten

3 jaar geleden

Ik vind Coco echt super leuk. (Daarom heet mijn eerste dochter ook zo 馃檲) Lilou, raven en silya vind ik ook erg mooi.

3 jaar geleden

Wij gaan voor Romy Tess Jill Lynn Evi Stonden ook op ons lijstje

3 jaar geleden

Vera

3 jaar geleden

Zo毛 en Clo茅 hebben een beetje mijn voorkeur 馃槄

3 jaar geleden

Als wij een meisje krijgen dan noemen we haar Lavie 馃グ

3 jaar geleden

Zara of Zahra wordt het

3 jaar geleden

Wij gaan voor Millie 鉂わ笍 Ik vond Lune, Lucy, Elin en Zo毛 ook heel mooi

3 jaar geleden

Heb een hele lijst, voorkeur voor de ie klank op het einde blijkbaar 馃檲 Abby, Meggy, Josie, Ivy, Nikki, Izzy, Demi of Ruby

3 jaar geleden

Reactie op cristinaa

Ik vind Coco echt super leuk. (Daarom heet mijn eerste dochter ook zo 馃檲) L ...
Ooh, Coco was onze nummer 2 :) Maar nu vind mijn vriend het niet leuk meer en begint de zoektocht opnieuw...

3 jaar geleden

Reactie op wave

Onze dochter heet Rosa, vind ik zelf ook best wel stoer en laat zich goed a ...
Stoere naam idd Rosa!! Ik vind Lexie er leuk bij, of Scottie? Bobbie? Floor en Saae heel mooi!! Vorig jaar een mislukte zwamgerschap, toen hadden wij Sara in ons hoofd voor een meisje.. en nu Florence, wat natuurlijk veelal Floor wordt... Lillie vind ik ook lief en leuk, zo heette mijn eerste pop vroeger hihi... voor een jongen zou ik t echt niet weten. We hebben hier een Julius rondlopen... nog 2 nachtjes en dan weten we t geslacht met 16 weken precies

3 jaar geleden

Hier wordt het waarschijnlijk Nova 馃檴

3 jaar geleden

Wij gaan ons meisje Yara noemen