9 Reacties

één jaar geleden

Thermostaat op 16° laten?

één jaar geleden

Bij ons wordt het ook echt koud boven, ondanks dat we de thermostaat snachts rond de 17 graden laten was het onlangs maar 12 graden op haar kamertje. Wij gebruiken een winterslaapzak van hema (3.5 tog), velours pyjama, lange mouw romper en een dikke deken over haar heen. Zonder de deken werd ze bij ons ook vaak wakker, inmiddels lijkt het wat beter te gaan.

één jaar geleden

Reactie op wave

Thermostaat op 16° laten?
Dit helpt bij ons niet om hem op 17 te laten staan hoor 😅 wij hebben beneden een goed geïsoleerd huis maar boven verdwijnt alle warmte naar zolder via de vlizotrap die we al geprobeerd hebben te isoleren. Onze dochter doet het dan wel weer goed op jou, haar slaapkamer is tussen de 14 en 15 graden in de nacht en ze slaapt normaal dan juist heel goed door! Winterslaapzak (4seizoenen) van de prenatal, pyjama van de hema met broek en dan een romper met lange mouwen. Deken accepteert ze nog niet maar dat ik ook niet erg. De afgelopen nachten moest ze echt bij ons in bed liggen door ziekte en dan doen we geen shirt aan omdat de toch onder ons dekbed kruipt haha

één jaar geleden

Je verliest ook veel warmte in de matras. zeker een kindermatras die meestal extra ventileert. Je kan kijken of je een warmer laken kan pakken of een isolatielaag onder het matras. Dat kan ook helpen

één jaar geleden

Durven jullie een deken aan? Ik ben echt bang dat ze zich daar helemaal in verdraaid. Ook als ze bij ons in bed ligt doe ik bijna geen oog dicht omdat ik bang ben voor die deken

één jaar geleden

Reactie op shauny1ebaby

Durven jullie een deken aan? Ik ben echt bang dat ze zich daar helemaal in ...
Precies hetzelfde dilemma hier! Overdag krijgt ze wel een dekentje, maar 's nachts durf ik het nog niet aan. Maar het is zó koud hierboven en overdag slaapt ze er heerlijk onder...

één jaar geleden

Reactie op shauny1ebaby

Durven jullie een deken aan? Ik ben echt bang dat ze zich daar helemaal in ...
Hier slaapt hij al maanden onder een laken/deken. Ik maak me geen zorgen. Hij trekt het 's nachts over zijn schouders als hij het koud heeft maar nooit over zijn gezicht. Wij hebben ook een koud huis dus onder het matrasje een plaid gelegd. Hij is nog niet wakker geworden van de kou :)

één jaar geleden

Wollen onderdeken en hij heeft een wollenpak van joha aan. Hij is heerlijk warm

één jaar geleden

Hier doe ik een korte mouw romper en daarover een wollen romper lange mouwen. Die dubbele romper om dr lichaam is net wat warmer. En dan een pyjamabroekje met van die voeten eraan. Verder ook een winterslaapzak. Als ze snachts wakker wordt dan doe ik een dekentje (geen dekbed) over haar heen. Dan ligt ze toch super stil tot aan de ochtend dus dat geloof ik wel