12 Reacties

4 jaar geleden

Bedoel je dat je het koud hebt en wat rillerig? Want een koude rilling is voorafgaande aan koorts en dat is onbedaard rillen. Daarna zul je temperatuurverhoging hebben. Maar dat heb je niet. Ikzelf heb het ook kouder.

4 jaar geleden

Reactie op AnnaM82

Bedoel je dat je het koud hebt en wat rillerig? Want een koude rilling is v ...
Het voelt niet alsof ik ziek word. Maar idd wel wat koude rillingen wat ik normaal niet heb, daarna trekt het weer weg. Blijf mn temperatuur toch maar goed in de gaten houden.

VRIEND

4 jaar geleden

Ik heb het zo koud in bed nu dat ik zelfs met sokken aan slaap, op een fleece dekentje lig en dan nog een fleece dekentje bovenop het dekbed heb liggen.

4 jaar geleden

Reactie op Dizvis

Ik heb het zo koud in bed nu dat ik zelfs met sokken aan slaap, op een flee ...
Hihi erg he! In bed heb ik er niet zo veel last van gelukkig. Ik drink veel thee dan krijg ik het ook iets warmer 馃ザ

4 jaar geleden

Ja de hele dag door op en af. Kippenvel over mn hele lichaam. Trek ik wat aan, heb ik een zweetaanval. Wt een feestje馃コ

4 jaar geleden

Ik heb het gewoon na het werk thuis heeel koud. Neem ik altijd voor het slapengaan ff een hete douche

4 jaar geleden

Ja heb ik ook..komt door de hormoonhuishouding die je interne thermostaat ontregelt

4 jaar geleden

Reactie op 1SEN

Ja de hele dag door op en af. Kippenvel over mn hele lichaam. Trek ik wat a ...
Zelfde hier! Dacht dat ik de enige was met zulke kwaaltjes.馃槉

4 jaar geleden

Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben 馃槃 de hele dag zo koud dat ik met een dikke legging onder mijn broek rondloop en dan nog het liefst onder een fleecedekentje zit...

4 jaar geleden

Same here. En zo鈥檔 erge behoefte aan de hele dag onder de douche staan..

4 jaar geleden

Heel herkenbaar! Ik maak meerdere keren per dag een warme kruik, dat helpt wel goed :)

4 jaar geleden

Ik dacht dat het aan mij lag 馃槀