17 Reacties
4 jaar geleden
Reactie op Linde26
Wat ik altijd zelf aan mensen geef is een box vol met zwitsal producten (ka ...
Haha mijn dochtertje is nu 1,5 en ik heb nog steeds flessen Zwitsal staan van dr geboorte😅 hoop dat ik nu minder ga krijgen bij deze baby 😂
Als mensen het mij vragen, vraag ik meestal dan een cadeaubon van bijv de hema. Deze kan ik dan zelf inzetten wanneer en hoe ik wil.
4 jaar geleden
Luiers zijn t beste cadeau 😁🤣 Kleertjes groeien ze super snel uit en je doet de helft niet eens aan en qua zwitsal etc.. mn zoontje wordt in nov 2 en heb nogsteeds nieuwe flessen staan die ik toen cadeau heb gehad 😅
4 jaar geleden
Ik heb een gepersonaliseerde spaarpot gevraagd en een herinneringskist daar kun je alles in bewaren eerste mutsje kleertjes etc , verder veel cadeaubonnen van h&m Hema prenatal etc voor kleertjes, cadeaubon voor een newbornshoot is ook leuk, boek baby's eerste jaar
4 jaar geleden
Cadeaubonnen van hema-zeeman-wibra daar gaat mijn voorkeur naar uit.
Bon voor babymassage cursus
Bon voor babyzwemmen
4 jaar geleden
Wij vonden de Oball erg leuk en zo'n anti slip handschoen voor tijdens het douchen. Daarnaast vonden wij prentenboeken erg leuk (vooral voor lange termijn). Zwitsal hebben we belachelijk veel gekregen, is allemaal naar het goede doel gegaan omdat ik daar zelf allergisch voor ben. Cadeau bonnen van Hema, Prenatal of Kruidvat vonden wij ook handig.
4 jaar geleden
Cadeaubon voor baby Spa, een zwembandje voor de baby, een leuk spelletje of speelgoed, als je naif producten gebruikt daar wat van. Is vrij prijzig en kun je nooit genoeg van hebben. Een badcape van Palais de l’eau die je handig zelf om je nek draagt zodat je droog blijft. Een leuk voorleesboek is ook altijd goed.
4 jaar geleden
Ik heb een lijstje gemaakt op lijstje.nl en dit als extra kaartje straks bij t geboortekaartje zitten. Ik weet namelijk dat er mensen zullen zijn die niet weten wat ze moeten geven en dan hebben ze of inspiratie of ze kunnen van t lijstje wat dingen halen.
Ik heb vanaf 5 tot 35 euro spullen er op staan:
Rubberen slabbers voor later
Beddengoed
Cadeaubonnen
Houten speelgoed van little dutch
Speenkoord
Haakpakketten voor dekentjes en speeltjes
Die dingetjes, veel waar je later wat aan hebt of goed van pas kan komen haha
4 jaar geleden
Iets gepersonaliseerds vind ik altijd leuk om te krijgen én te geven.
Ik heb 5 dochters achter elkaar gekregen in 6 jaar tijd, dus kleertjes en knuffels had ik echt niet nodig hahaha.
We hebben toen een kraamfeest gehouden. Over 2 weken houden we een babyborrel. Hebben als cadeautip een envelopje gedaan.
4 jaar geleden
Wij gebruiken geen Zwitsal(behalve amandelolie en billenzalf sws niks), en bij baby 3 weet inmiddels iedereen dat 🤣 ik vind het leuk om kleertjes te krijgen, maar dan vanaf maat 68/74. Of gewoon centjes voor op de spaarrekening van de baby :) ik wil absoluut geen (baby)speelgoed of knuffels. Wordt niks mee gedaan en zijn complete stofnesten.
Ik zou het ook leuk vinden om een fotoshoot (of bijdrage daarin) te krijgen, iets van dekentje met naam, of handdoeken. Extra grote hydrofiele doeken.
Spenen en speenkoorden dan weer niet, maar baby 1 en 2 hadden geen speen hier dus ik ga ervanuit dat baby 3 dat ook niet wilt🤣
4 jaar geleden
Ik heb een inspiratie lijstje gemaakt op mijnverlanglijstje.eu voor als visite iets wil geven met onder andere leuke houten speelgoed, zacht speelgoed van Little Dutch, beddengoed en voorleesboekjes. Heb erbij aangegeven als ze iets van kleding willen geven dat ze dan het beste grote maten vanaf maat 74 kunnen kopen met enkele opties als voorbeeld of anders bonnen van de Hema en H&M.
4 jaar geleden
Heb bewust een aantal dingen die je nog niet direct na de geboorte nodig hebt nog niet gekocht zodat er nog een mooi lijstje over zou blijven voor visite. Op mijn lijstje staan:
- boekjes (knisper en voorlees)
- boxzak voor opbergen speelgoed
- wagenspanner
- Boxspiraal
- verzorgingsproducten van Naif en Burt’s Bee
- kleertjes groter dan maat 62
4 jaar geleden
Ik heb onze directe familie gevraagd om eten dat je makkelijk in kan vriezen (pan soep, lasagne, etc). Zij komen het eerst langs en ik heb, ook hier op het forum, al vaak gelezen dat het fijn is als je de eerste dagen (weken? 😅) niet hoeft te koken.
En spullen/kleding hebben we al genoeg, in elk geval voor nu, dus ik zou ook niet weten wat we wat dat betreft moeten vragen, denk dat we dat pas weten als ons jongetje er is.