8 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb ervaring met Mavita kraamzorg en daar was ik heel tevreden mee. Ik geloof dat ze ook in de Drechtsteden komen, maar weet het niet zeker. Het is een kleine organisatie en dat vind ik prettig.

4 jaar geleden

Elmar Kraamzorg

4 jaar geleden

Ik zie dat je “al” 17 weken zwanger ben, fijn! Maar als tip regel de kraamzorg echt snel! Vele zitten al vol.

4 jaar geleden

Ik heb ervaring met de Eilanden. Was in augustus bevallen, dat natuurlijk vakantieperiode en dat hebben we gemerkt! We hebben 3 verschillende kraamverzorgster gehad. Ze waren stuk voor stuk wel erg lief en behulpzaam, dus uiteindelijk vond ik het niet erg. Ken nog drie vrouwen die bij de Eilanden zaten, die hebben dit probleem niet gehad en waren ook erg tevreden.

4 jaar geleden

Ik zat in 2018 bij kraamzorg de drechtstromen. Hele fijne week geweest. Heb ons er nu weer aangemeld.

4 jaar geleden

Reactie op Wendyyyyyy

Ik zie dat je “al” 17 weken zwanger ben, fijn! Maar als tip regel de kraamz ...
Vol maakt niet uit. Sprak laatst mijn kraamzorg en die gaf aan dat ze vanuit de verzekering verplicht iedereen moeten accepteren en dat dit dus kan betekenen dat je wijkverzirgeing krijgt als het te druk is. Zelfs al heb je zelf op tijd aangemeld

4 jaar geleden

Kraamzorg de eilanden kan ik je aan bevelen