12 Reacties

één jaar geleden

Die 2 ziektes zijn allebei heel besmettelijk we hebben het zelf hier ook gehad onze oudste zoon begon daarna hadden wij het met heel het gezin de krentenbaard is 4 maanden lang aanwezig geweest ze kunnen ook goed ziek worden van allebei de kinder ziektes als het kan zou ik hem thuis houden

één jaar geleden

Volgens mij krijgen ze het allemaal wel een keer, kun je het maar beter gelijk gehad hebben denk ik dan. Hand voet mond ziekte viel hier trouwens ontzettend mee. Na een dag of 3 had mijn zoon er geen last meer van.

één jaar geleden

Zit je op hetzelfde KDV als die van ons? 😅 ik denk het is wat het is. Vorige week hand voet mond ziekte en er blijft 1 plekje hangen en die ziet er weer anders uit. Dus we denken nu gelijk krenten baard. Kregen we gisteren iig een berichtje over.

één jaar geleden

Onze dochter heeft net hand voet mond ziekte gehad, wat was dit zielig, ik denk dat elk kindje dit wel gaat krijgen,pas ook op voor jezelf. ik heb wel alvast een tip voor je als je kindje het krijgt dit werkte heel snel, op aanrader van de huisarts dit kan je bij elke apotheek halen.

één jaar geleden

Oef wat naar! Ik zou persoonlijk m’n kindje thuis houden maar meer door de krentenbaard. Dat is niet perse iets wat ze tegen moeten of kunnen komen. Ik heb dat zelf gehad en je blijft dat bij je dragen. Bij erg lage weerstand heb je er meer kans op om het weer te krijgen. Ik vond het zelf echt mega naar maar het is niet 1, 2, 3 weg geloof ik. O wat erg naar voor jullie! Wat je zegt; soms is het echt allemaal zo lastig!! Sterkte ♥️

één jaar geleden

Ik zou zelf met krentenbaard mn dochtertje liever thuis houden. Maar er is geen goed of fout! Gewoon je gevoel volgen

één jaar geleden

Reactie op Debbyvrossum

Onze dochter heeft net hand voet mond ziekte gehad, wat was dit zielig, ik ...
Bedankt voor de tip, meteen even opgeslagen 😊

één jaar geleden

Ik begrijp dat sommige mama’s zeggen hou je kind thuis, maar dan zou ik hem de komende weken thuis moeten houden want het is niet na één week weg. Mijn werkgever wordt daar niet vrolijk van. Hij is dus naar het kinderdagverblijf, ze nemen de hygiëne erg serieus, we zien het wel. Als mijn kindje ziek is blijft hij uiteraard thuis.

één jaar geleden

Reactie op rileyK

Zit je op hetzelfde KDV als die van ons? 😅 ik denk het is wat het is. Vor ...
Ja wij ook 😂 in Rotterdam toevallig? 🤪

één jaar geleden

Ons kindje is hier onlangs ook doorheen gegaan. Van de hand voet mondzeikte had ze nauwelijks last (1 dag beetje koorts) en de krentenbaard was met een zalfje zo weer weg. Ze kon daarmee gewoon naar de opvang gaan en wij konden aan het werk. Dat laatste is ook wel wat waard ;)

één jaar geleden

Reactie op Aardbeien1989

Ja wij ook 😂 in Rotterdam toevallig? 🤪
Hahaha nee Utrecht helaas 😂

één jaar geleden

Hier zie ik die melding bijna elke maand. Het is en blijft een kinderziekte. Voordeel, je kindje krijgt het maar 1x en is er dan immuun voor. Ze mogen (mits geen koorts) ook gewoon naar de opvang. De besmetting is vaak al eerder geweest. Dus gewoon lekker naar de opvang laten gaan. Over algemeen worden ze van deze ziektes niet ziek. Alleen jeuk bijv. Krijgen ze het nu niet zijn ze over een paar maanden wel aan de beurt.