6 Reacties

één jaar geleden

Ja ik herken dit wel. Mijn zoontje probeert een stuk meer uit te testen of ik niet toch toegeef en hem uit bed haal als ik hem naar bed breng dan dat hij bij mijn man doet. Opa's/oma's brengen hem nooit naar bed maar gok dat hij daar ook niet moeilijk bij zou doen. Hier laat ik hem toch echt even gillen en vaak is het na een paar minuten over. Hij heeft 6 spenen en 3 knuffels en slim genoeg om er altijd 1 van beide in bed te houden. Als hij dan slaapt leggen we de rest terug. Terugkomen om ze terug te geven heeft geen zin. Dan begint het weer opnieuw.

één jaar geleden

Oh herkenbaar. Sinds een aantal dagen hier precies zo. En dan voornamelijk MAMA. Meestal het naar bed brengen doet mijn man haar in bad pjama aan nog even fles tandjes poetsen en naar bed. Ik loop er soms dus wat om heen. Dit heb ik dus vandaag niet gedaan alleen even gezegd slaaplekker. Was even zeuren mijn man heeft haar in bed gelegd even gebleven tot ze sliep en toen is hij weggegaan. Dit gaat tot nu toe rustiger dan de afgelopen dagen.. soort verlatingsangst met deze leeftijd denk ik.

één jaar geleden

Reactie op Roos Anne

Oh herkenbaar. Sinds een aantal dagen hier precies zo. En dan voornamelijk ...
Ohja en een extra nacht lampje. Dacht dat het misschien angst is . Omdat ik haar op de kamer om haar heen zag kijken. Ze slaapt sinds een aantal weken in een peuter bed. Gaat heel goed. Enige nadeel is dat ze dus nu ook uit bed rent acher ons aan. Van de week snel weggelopen traphekje dicht gedaan. Even beneden gewacht is ze zelf weer in bed gaan liggen en gaan slapen😂

één jaar geleden

Reactie op Roos Anne

Ohja en een extra nacht lampje. Dacht dat het misschien angst is . Omdat ik ...
Op de *camera(babyfoon)

één jaar geleden

Hier ook! Zoontje was een tijd lang ook super veel gehecht aan mij en als er anderen waren, zat hij alleen bij mij. Een fase met verlatingsangst en dat mama dan weggaat. Hij is totaal niet eenkennig, maar met naar bed gaan roept hij dan echt wel om mij. Het lijkt nu na een week of tien weer beter te gaan.

één jaar geleden

Haha hier hetzelfde. Bij haar vader doet ze het niet, dus die legt haar in bed tot deze fase weer over is 😅