21 Reacties

2 jaar geleden

Jaaaa dat zijn de beste lebber kusjes die er zijn 😍 Ze worden alleen maar leuker. Heb ook een zoontje van bijna 2,5 jaar oud. Die nu uit zichzelf kusjes geeft. Smeltmomentjes 🥰

2 jaar geleden

Ja soms zitten we op de bank te knuffelen en dan komt ze me ook met haar mond open een kus geven. Duurt dan heel lang en heel me gezicht nat maar zo lief en zo fijn! Lekker genieten van dit soort momenten!

2 jaar geleden

Ja zo lief he. Ik word afgelebberd. Mijn vriend daarin tegen met een baard doet ze dat echt niet. Hahahs

2 jaar geleden

ik krijg al maanden zulke kusjes maar mijn vriend nooit 🤣🤣

2 jaar geleden

Hier vandaag ook voor de eerste keer!!

2 jaar geleden

Zo leuk om te horen van jullie! 🥰 Ja echt smelt momentjes. En dan heeft mijn vriend met baard ook mooi pech haha

2 jaar geleden

Jaaa heerlijk die grote kwijllebbers. Hier al vanaf 7 maanden. Sommige dagen loopt hij echt 10 tot 20 min aan een stuk kus geluidjes te maken. Heel soms krijg ik zelfs al een dichte mond kusje van Ben. Papa helaas nog niet die krijgt de grootst mogelijke open mond kussen die er zijn 🤣. Het is en blijft geweldig 🥰. Net als uit zichzelf gaan zitten klappen, dan kun je me ook opvegen 🤪❤️.

2 jaar geleden

Reactie op Cooltjuh

Jaaa heerlijk die grote kwijllebbers. Hier al vanaf 7 maanden. Sommige dage ...
Mijn vriend heeft overigens een flinke baard 😅. Foto: 1 juli 2022 Papa met Ben in de ballenbak in De Ballenbak Charlois Rotterdam (Ben 9 maanden + 0 dagen).

2 jaar geleden

Ik krijg ook al een paar maanden open mond kusjes, en van de week zelfs een dichte mond kus met echt zo’n kus geluid! Ook zelfs al een paar keer scheetkusjes 😂 lekker blazen als ze haar mond in mijn nek zet.

2 jaar geleden

Sinds 2 weken geeft Tobias kusjes, wel heel gericht op de mond, hoe hij dat geleerd heeft weet ik niet want wij gaven eigenlijk alleen maar kusjes op zijn wang, maar ook dit is prima. Ik was de eerste die een kusje kreeg, maar nu krijgt alles en iedereen kusjes. Zijn knuffels, dieren/mensen plaatjes in zijn boekjes, zijn eigen spiegelbeeld en foto's(van hem😅) op mijn telefoon. Het is heel aandoenlijk.

2 jaar geleden

Zo schattig!! Kan niet wachten tot mijn zoontje zich ook zo mooi ontwikkelt 😊

2 jaar geleden

Ja hier ook een week of 2 geleden ineens! We lagen op bed met de hoofden naast elkaar om een boekje te lezen. En toen ik voorlas, keek ze me ineens verliefd aan en gaf ze een open natte zoen op mijn wang. En daarna volgden er meer! Ik was overspoeld van liefde want ze deed dit dus helemaal op eigen initiatief en zonder bijvoorbeeld te imiteren ofzo. Zo lief!! Ik smolt gewoon en werd er eerlijk gezegd even emotioneel van ook. In mijn hoofd speelden ook direct de wat zwaardere momenten af die we hebben gehad. En dan is dit zo hartverwarmend. Hierna is het niet ineens dat ze het elke dag doet trouwens, het ligt echt aan het moment. Maar dat mooie moment hebben we in ieder geval in the pocket!😍

2 jaar geleden

Reactie op Cooltjuh

Mijn vriend heeft overigens een flinke baard 😅. Foto: 1 juli 2022 Papa m ...
Volgens mij heb ik met jouw man in de klas gezeten 🤣

2 jaar geleden

Jaaa🥰 Flint zit het liefst met zijn rug tegen je aan en 1 hand op je wang. Dan draait hij zijn gezicht naar je toe en duwt mijn gezicht naar beneden. Vervolgens mond open en smak, daarbij zuigt hij dan zachtjes op mijn wang of kin 🥰 het mooiste is als ik dit terug doe, geen kusje maar ook met mond open 😂

2 jaar geleden

Ja! Hier al meerdere maanden 🙂 Een open mond kusje op de mond. Vooral meerdere keren achter elkaar vindt hij erg grappig! Hij deed het laatst ook bij oma en als z'n grote neef (3,5 jr.) hem komt knuffelen, dan geeft mijn zoontje hem een kusje, echt megaschattig!!🥰

2 jaar geleden

Mijn man en ik krijgen al maanden van deze kusjes. Sinds een maand of zes een lekkere natte kus op de wang. Hij ziet ons ook op de mond kussen, dus doet er alles aan om dat ook voor elkaar te krijgen. Maar op de wang vinden wij prima. Opa en oma krijgen ook regelmatig een kusje nu. Een aai over de bol met z’n handje doet hij ook regelmatig.

2 jaar geleden

Nee nog helemaal niets. Wel een soort van kusje maar dat kan ook als een bijtpoging worden gezien. Hij heeft meerdere keren m'n hoofd met twee handen vastgepakt en dan sabbelt ie op m'n neus 🤷‍♀️. Vorige keer echter merkte ik dat ie z'n kaken erbij gebruikte (geen tanden dus onduidelijk of het bijten of zoenen is). Ik ben in dubio, om dit af te leren, want wat is het?wil natuurlijk wel kusjes... 🤣😘mocht iemand nog een idee hebben hoe ik hier achter kan komen hoor het graag

2 jaar geleden

Reactie op ROF

Jaaa🥰 Flint zit het liefst met zijn rug tegen je aan en 1 hand op je wang. ...
Prachtig verhaal! Van jullie stuk voor stuk 🥰

2 jaar geleden

Reactie op Chantal 88

Nee nog helemaal niets. Wel een soort van kusje maar dat kan ook als een bi ...
Apenliefde noemt mijn moeder dat 😂 liefdevol knabbelen

2 jaar geleden

aah wat leuk! Hier ook heel veel kusjes van ons dochter! Eerst waren t meer hele natte smakken maar nu is t echt een kusje (zonder kopstoten😂). Als we zeggen, mama mwaahh geven, dan weet ze wat ze moet doen 😁 en ook uit zichzelf doet ze t, vooral als ik haar oppak als ze niet meer alleen wilt spelen ☺️