4 Reacties

één jaar geleden

Heel herkenbaar! Hier hetzelfde, een ontzettende kwijlerd. Hier ook slappe mondmotoriek en zijn mond hangt ook vaak open. Nu heeft onze zoon nog wel een speen(alleen in bed of als hij ziek is) en als hij die veel in heeft lijkt het wel erger. Over 2 weken gaan we met mijn dochter van bijna 4 naar de logopedie(ander probleem) en ik wil dan eens info inwinnen of en wat wij hiermee kunnen/moeten. Zelf als kind ook heel lang logopedie voor dit probleem gehad overigens. Dus ben er misschien daarom ook wat alerter op.

één jaar geleden

Mijn dochter heeft dit ook heel erg... al een jaar lang. Het helpt hier om spelletjes te doen met de mond, blazen enzo. En als ze verkouden is word het ook echt heel erg. En cb adviseerd om door een rietjes beker te drinken om zo te leren slikken. Het ging hier 6 weken goed toen werd ze verkouden en kwijlt ze weer heel erg.

één jaar geleden

Erg herkenbaar van onze oudste zoon. Bij hem spelen ook andere dingen, maar wat al hielp was het verwijderen van zijn neusamandel. Daardoor kon hij beter door zijn neus ademen en beter zijn mond sluiten.

één jaar geleden

Kan ook door neusamandel komen. Wellicht eens na laten kijken.