14 Reacties
4 jaar geleden
Vandaag valt het best mee bij mij. Ik heb alles afgesloten dat de warmte niet binnen kan en blijf vooral binnen vandaag. Met de ventilator op. Voetjes in koud water helpt ook goed bij mij om af te koelen. Heb het ook wel vaal benauwd maar komt vooral door de baby die op mijn ribben drukt. Ik ben zelf niet zo groot maar baby is wel een "dikkerdje" 😁
4 jaar geleden
Reactie op Yerii66
Ow echt he dat probleem heb ik ook de baby drukt zo erg op mijn ribben en z ...
Baby is bij mij al heel goed ingedaald en zit "klaar" om geboren te worden. Maar voel het poepje in mijn ribben duwen. 2 weken geleden zo een hevige pijn daardoor dacht even dat het begonnen was... bleek dat ik waarschijnlijk een gekneusde rib had door de baby 🙄 maar over het algemeen is het een heel brave baby 🤣🤣
4 jaar geleden
Reactie op TedenLauw
Ja hier ook last van de warmte.
Benauwd en opgezette voeten en handen zodr ...
Heb je niet veel last van slapende ledematen? Bij mij vooral dikke voeten deze zomer maar met een koud voetbadje ging het wel. Maar nu sinds een week of 2 zijn mijn handen zo gezwollen dat ik mijn vingers niet meer kan strekken en zo goed als geen gevoel meer heb. Is echt verschrikkelijk...
4 jaar geleden
Door het benauwde weer krijg ik veel vochtophoping. Kan je direct terug zien aan mijn gezicht, voeten, enkels en vingers.
Vingers doen veel pijn, alsof ik reuma heb (kan ze niet strekken of juist intrekken zeg maar), niks vast pakken etc.
Veel tintelingen door mijn vingers, handen en armen … 😓.
Door de warmte krijg ik veel jeuk aanvallen over mijn hele lichaam, zweet dan ook veel..
Ik blijf met dit soort dagen binnen 👍🏽, mij heb je buiten niet gezien haha 😆
4 jaar geleden
Reactie op Sarah Wvl
Heb je niet veel last van slapende ledematen? Bij mij vooral dikke voeten d ...
Niet last van slapende ledematen gelukkig. Wel beetje vermindering van kracht in mijn handen door de warmte gehad en dikke vingers.
Inmiddels wel weer wat afgezakt.
Een koud badje helpt wel geeft wel lekker verkoeling.
Ik hoop alleen niet dat m'n bloeddruk steeds hoger word. Laatste keer wel wat hoger dan daarvoor maar kan ook komen omdat het de laatste loodjes zijn zei de verloskundige, daarvoor was het altijd netjes.
Maar voor alle zekerheid probeer ik ook waar ik kan geen zout meer toe te voegen aan eten. Ook gevraagd bij schoonfam. 😁
We moeten het nog even volhouden!
Hoever ben je?