4 Reacties

2 jaar geleden

Dit is voor ons herkenbaar. Maud wordt de laatste week ook weer veel wakker in de nacht. Combinatie van verkouden en boventanden is gewoon niet echt heel fijn haha. Wij nemen haar dan ook in bed en zo slapen we alle 3 tenminste 😅 Ik ben gestopt met overal iets aan moeten doen omdat ik vind dat ze maar in der eigen bed moet slapen 😅 maar straks met een 2e lijkt me dat wel wat lastiger ja

2 jaar geleden

Lees 'Baby 13 maanden oud' door Ouders van Nu. https://www.oudersvannu.nl/baby/babykalender/baby-13-maanden-oud/ Onlangs las ik in dit artikel het kopje mbt vaak wakker worden. Ons kindje slaapt van 19.00-07.00uur en altijd al goed. Maar de laatste tijd huilt ze wel regelmatig in haar slaap. Vaak slaapt ze na wat kreetjes verder en soms wordt ze er wakker van nemen we haar even bij ons. Ze slaapt wel weer verder in haar bedje. Maar het is dus hee herkenbaar en zal ongetwijfeld weer beter worden. Dit hielp mij wel in mijn begrip.

2 jaar geleden

Verlatingsangst?

2 jaar geleden

Hier 2 weken lang precies hetzelfde gehad. Ging wel gewoon slapen maar iedere keer rond 23.00 uur huilen en alleen stil als we hem eruit haalden. We namen hem dan steeds maar bij ons in bed. De afgelopen 2 nachten is hij gelukkig gewoon in zijn eigen bed gebleven. Het kan met de 12-maanden sprong/slaapregressie te maken hebben. Ik lees het vaker, gaat dan vanzelf weer over na een paar weken 😊 hopelijk bij jou ook!